لوگو لیا کلینیک
Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

مزوتراپی صورت (جوانسازی با برندهای رویتاکر و فیوژن اسپانیا)

عناوین این مطلب

تمایل به داشتن پوستی صاف و درخشان پایان نیافتنی است. دلگرم شدن بابسیاری ازروش های صنعت زیبایی که قول نتایچ شگفت انگیزی را میدهند، آسان است. با این حال، تکنیک هایی وجود دارند که به شما کمک میکنند تا به پوست دلخواه خود برسید. مزوتراپی یکی از این روش های درمانی است که هدف آن جوانسازی و سفت کردن پوست است.

باافزایش تعداد اشخاصی که به داروهای هومیوپاتی و ارگانیک مبتنی بر عصاره گیاهی برای ارتقای سلامت و تندرستی متوسل میشوند، طبیعی است که باید از فرمول های گیاهی و ویتامینی برای افزایش زیبایی استفاده شود. مزوتراپی این اطمینان را به شما میدهد که فقط مقدار غلظت مناسب و سالمی از مایع در پوست شما نفوذ میکند تا آن را جوانسازی کند.

کلینیک زیبایی لیا، مزوتراپی را به عنوان بخشی از طیف جامع زیبایی و لیزر درمانی ارائه می دهد. متخصصین ما قبل از شروع عمل شما، یک ارزیابی و مشاوره کامل را انجام خواهند داد؛ که شامل تجزیه و تحلیل نوع پوست و همچنین سوالاتی در مورد سبک زندگی و عادات غذایی شما خواهد بود. پس از تجزیه و تحلیل وضعیت، تیم ما شما را راهنمایی می کند که چگونه درمان باید انجام شود.

برای کسب اطلاعات بیشتر و یا رزرو نوبت با شماره 02128426546 تماس حاصل فرمایید.

مزوتراپی چیست؟


کلمه “مزو” به معنی “وسط” است و در روش‌های مزوتراپی از سوزن‌های نازک برای تزریق به لایه میانی پوست استفاده می‌شود. مزوتراپیست با استفاده از سوزن‌های بسیار نازک، هورمون‌ها، ویتامین‌ها و آنزیم‌ها را به پوست شما تزریق می‌کند تا آن را سفت و جوان‌سازی کند. هدف این درمان دسترسی به ریشه‌های علت زوال پوست، مثل التهاب و گردش خون ضعیف است.

این روش برای کمک به کسانی که از درد ناشی از مسائل پزشکی و دارویی رنج می‌برند، به وجود آمده است. در عمل زیبایی درماتولوژی، مزوتراپی به عنوان جایگزین لیپوساکشن برای از بین بردن چربی استفاده می‌شود. مزوتراپی معمولاً برای درمان مشکلات پوستی مانند پیگمنتاسیون، سفت شدن پوست، چروک‌ها و خطوط استفاده می‌شود. همچنین، این روش می‌تواند افتادگی پوست صورت، گردن و بازوها را اصلاح و سفت کند.

در زیبایی شناسی، از این درمان بیشتر در جوانسازی پوست صورت و گردن، سفت و روشن سازی پوست و همینطور در کاهش چروک ها استفاده میشود. هنگام صحبت از درمان های غیرجراحی میشود، مزوتراپی یکی از ارجح ترین انتخاب هاست.

فواید مزوتراپی


مزوتراپی انتخابی عالیست، اگر نمیخواهید تحت عمل جراحی قرار بگیرید و در عوض میخواهید با استفاده از داروهای مؤثر گیاهی پوست خود را از درون تغذیه کرده و به ظاهری سالم و درخشنده دست یابید. برای تغذیه، التیام و نوسازی پوست، یک کوکتل مزوتراپی معمولی ممکن است شامل اجزای فعال متعددی باشد. این درمان دارای فواید بیشماری است، از این رو یکی از ارجح ترین روش های زیبایی است. برخی از این فواید ها عبارت است از:

ظاهر پوست را بهبود میبخشد

مزوتراپی انتخابی عالی برای افرادی است که آرزوی درخشش بیشتر پوست خود را بخصوص در ناحیه صورت و گردن را دارند. بر اساس اجزای استفاده شده، این روش به درمان لکه های پیری، تغییر رنگ پوست و لکه های آن، کمک میکند. این روش رنگ پوستتان را روشن تر و یکنواخت میکند و با به تحرک در آوردن الاستین و کلاژن نرمی را به صورت شما باز میگرداند.

ویتامین ها و سایر مواد مغذی را تامین میکند

ویتامین‌ها، سرم‌ها و سایر ترکیبات مغذی از اجزای مؤثر به پوست شما تزریق می‌شود و باعث احساس طراوت وشادابی در آن میشود. هنگامی که مزوتراپی توسط یک متخصص انجام میشود، تضمین میکند که مواد مغذی به اندازه کافی به پوست شما تزریق میشود.

 

ویتامین و مزوتراپی صورت

 

نیازهای مختلف پوست را برطرف میکند

شما مواد مغذی شخصی را برای پوست خود دریافت میکنید، چه به دنبال یک داروی ضدپیری باشید و چه بخواهید روشنایی پوست صورت و گردن خود را افزایش دهید. پوست یک تقویت کننده انرژی دریافت میکند و اثرات قابل توجهی پس از درمان قابل مشاهده است.

پوست را هیدراته نگه میدارد

مزوتراپی همچنین به افزایش رطوبت پوست کمک میکند و پوست را پر، سفت و سالم میکند.

جایگزین جراحی های گران قیمت

با مقایسه با جراحی ها و روش های درمان دیگر، این روش کمترین تداخل را ایجاد می کند و همچنین می تواند در روتین مراقبت پوستی ضد پیری شما نیز استفاده شود. شما نیازی ندارید تا به ارتقای ظاهر خود از طریق جراحی تکیه کنید. با تزریق سرم های غنی شده به پوستتان از طریق سوزن، می توانید پوستی طبیعی و سالم را به دست آورید.

حذف چربی

مایع تزریقی به دیواره‌های سلول‌های چربی فشار می‌آورد و آنها را شکست می‌دهد، که این امر به چربی اجازه می‌دهد تا آب را جذب کند. سیستم لنفاوی چربی اضافی را مجدداً جذب می‌کند و آن را از طریق فرآیند متابولیک طبیعی بدن تخلیه می‌کند. این درمان با شکستن سلول‌های چربی توسط آنزیم‌ها، به بهبود تصویر سلولیت کمک می‌کند.

ریزش مو

نازکی و ریزش موها میتواند با ترکیبی از مواد مغذی و داروها، درمان شود. پوست سر با استفاده از کوکتل مخصوصی از ویتامین تقویت میشود که میتواند گردش خون را افزایش داده و فولیکول مو را بهتر پرورش دهد. میتواند ایده خوبی باشد که پروسه درمان را به محض دیدن اولین آثار ریزش مو، شروع کنید؛ چرا که موجب کند یا متوقف شدن روند نازک شدن مو میشود.

آماده سازی


دو هفته ی قبل از درمان، از ادامه ی هرگونه محصول ویتامین آرتینول خودداری کنید

دو هفته ی قبل از درمان، از برنزه کردن یا استفاده از آفتابگیر خودداری کنید تا بتوانیم رنگ طبیعی پوست شما را ارزیابی کنیم

دو هفته ی قبل از درمان، از اسکراب صورت یا لایه برداری شیمیایی خودداری کنید

دو هفته ی قبل از درمان، از تزریق بوتاکس یا فیلر خودداری کنید

دو هفته ی قبل از درمان، از لایه برداری آلفا هیدروکسی اسید خودداری کنید

یک هفته ی قبل از درمان، از چیدن مو، اصلاح، اپیلاسیون یا انجام الکترولیز خودداری کنید

یک هفته ی قبل از درمان، از مصرف روغن، ماهی یا ویتامین ای خودداری کنید زیرا اینها رقیق کننده خون طبیعی هستند

سه روز قبل از درمان، از مصرف الکل و آسپرین/ایبوپروفن و هر گونه ویتامینی که ممکن است خون شما را رقیق کند خودداری کنید

موارد منع مصرف


اگر هر یک از اختلالات زیر را دارا هستید، ممکن است نیاز به یادداشت پزشک داشته باشید یا ممکن است نتوانید تحت درمان قرار بگیرید

  • مشکلات درمانی
  • HIV
  • دریچه های قلب مصنوعی
  • فشار خون بالا
  • هپاتیت
  • تومور، رشد یا کیست
  • تریکوتیلومانیا
  • هموفیلی
  • مشکلات گردش خون
  • آنمی
  • فشار خون پایین
  • غش کردن تا احساس سرگیجه
  • مشکلات قلبی
  • صرع
  • اسکار هایپرتروفیک
  • سرطان
  • اسکارهای کلوئیدی
  • خونریزی طولانی مدت
  • دیابت
  • مشکلات کلیوی
  • اختلالات تیروئید
  • آکوتان ضرف 6 ماه
  • مشتریان باردار یا شیرده
  • بیماری یا تحریکات پوستی داشته باشید
  • هرگونه مشکلات پزشکی جدی دیگر
  • حساسیت به لیدوکائین، پریلوکائین، بنزوکائین، تتراکائینیا اپین

روش درمان


مزوتراپی یک روش ساده است. با این حال، برای رفع نگرانی های خود باید یک قرار ملاقات با متخصص پوست تعیین کنید. متخصص پوست نیازهای پوستی شما و موادی که ممکن است به آنها نیاز داشته باشید را تشخیص میدهد.

در طول درمان، متخصصان در قیطریه و اندرزگونه ممکن است از بی حسی موضعی برای بی حس کردن نواحی مورد نظر استفاده کنند. با این حال، این میزان بستگی به آستانه درد شما دارد. متخصص، محتویات را با استفاده از میکرونیدل (سوزن های میکرویی) به محل مورد نظر تزریق میکند. تزریق در اعماق مختلف انجام می شود. این نیز به نوع مشکل پوستی شما بستگی دارد. تعداد تزریقات و جلسات شما، بسته به میزان شدت درمانتان و مواد مورد استفاده، میتواند متفاوت باشد.

مزوتراپی صورت با برند رویتاکر 


رویتاکر یک کوکتل مزوتراپی است که به طور خاصی متعادل شده، به شدت آبرسان و بازسازی کننده با اثرات آشکارا در نرم و جوانسازی چین و چروک است. فرمول انحصاری آن بر پایه هیالورونیک اسید و کمپلکس جوان کننده CT50 است.

مزایای برند رویتاکر

 

مزایای مزوتراپی صورت

 

نتایج قابل رویت

پوست از داخل نرم تر، سفت تر، پر و مرطوب تر میشود. سالم و جوان به نظر میرسد، همچنین چین وچروک توسط بیوریوایتالیسم و سایتوکر 532/516/502 که تنها داروهایی با تأثیر مؤثر بر علل و پیامدهای پیری پوست هستند، نرم میشود. پوست به حالتی طبیعی و قابل رویتی جوانسازی میشود. پوست خود را درخشان و فوق العاده زیبا کنید.

بازسازی پوست

اثر هم افزایی ویتامین ها، اسیدهای آمینه و مواد معدنی با اسید هیالورونیک باعث تسریع بازسازی سلولی می شود.

بهبود یافتن رنگ

به لطف ترکیب منحصر به فرد برخی ویتامین ها، درخشندگی خاص و فوق العاده ای به پوست می بخشد.

مرطوب کنندگی شدید و عمیق

اسید هیالورونیک به شدت پوست و اپیدرم را مرطوب می کند و به حفظ تعادل آب در پوست کمک می کند.

تعادل بیولوژیکی طبیعی پوست را بازیابی می کند

پوست را با تامین مواد مغذی لازم برای عملکرد مناسب سلول ها احیا می کند.

 

تعادل پوست برای مزوتراپی صورت

 

 بهبود سازی انعطاف پذیری پوست رفع و نرم سازی چین و چروک

چین و چروک های کوچک را صاف می کند، تولید سلول های جدید را تحریک می کند، فیبروبلاست ها را برای تولید کلاژن تحریک می کند.

عملکرد قوی ضد استریلآنتی اکسیدان

جلوگیری از روند پیری پوست و اصلاح اثرات آن در ارتباط با عوامل خارجی و داخلی. اثربخشی منحصر به فرد در ترکیب مواد فعال نهفته است.

مواد تشکیل دهنده

اسید هیالورونیک 2 میلی گرم، مولیبدات آمونیوم، کلسیم کلرید، سولفات آهن، پتاسیم کلرید، سولفات مس، منیزیم کلرید، استات سدیم، بیکربنات سدیم، سدیم کلرید، سدیم هیدروژن فسفات، متاسیلیکات سدیم، سلنیت سدیم، کلرید قلع، سولفات روی، آلانین، آرژنین، آسپارتیک اسید، سیستئین، گلوتامین، اسید گلوتامیک، گلیسین، هیستیدین، ایزولوسین، لوسین، لیزین، متیونین، فنیل آلانین، پرولین، سرین، ترئونین، تریپتوفان، تیروزین، والین، آدنین، بیونتین (ویتامین ب 7)، پانتوتنات کلسیم (ویتامین ب 5)، کولین کلرید، فولیک اسید (ویتامین ب 9)، اینوزیتول (ویتامین ب 8)، نیکوتین آمید (ویتامین ب 3)، پیریدوکسین (ویتامین ب 6)، ریبوفلاوین (ویتامین ب 2)، تیامین (ویتامین 1)، سیانوکوبالامین (ویتامین ب 12)، دئوکسی تیمیدین، گلوکز، پوترسین، سدیم پیروات سدیم پیروات، آلفا لیپوئیک اسید.

مزوتراپی صورت با فیوژن اسپانیا


فیوژن در سال 2002 ساخته و بیشتر از 16 سال در زمینه مراقبت های پوستی و دارو های پزشکی زیبایی سابقه دارد.

 

مزوتراپی صورت با فیوژن

 

فرمول‌های استریل فیوژن برای بهبود نتایج میکرونیدلینگ، همراه با ارائه فرمول هایی که می توانند به عنوان درمان های ترانس پوستی بدون سوزن نیز ارائه شوند، طراحی شده اند.

محصولات مزوتراپی فیوژن نتیجه سال ها تحقیقات گسترده و نوآوری است. با استفاده از پیشرفته ترین و غلیظ ترین مواد تشکیل دهنده، نتایج قدرت خود را نشان میدهند. ضد چروکی، فرم دهی پوست، تحریک کلاژن، روشن کنندگی پوست، براق کنندگی، تنظیم چربی و کاهش جای زخم فقط برخی از فواید جوانسازی درمان با فیوژن است.

امروزه، فیوژن مفتخر است که شبکه گسترده ای از توزیع کنندگان بین المللی را در بیش از 65 کشور جهان عرضه می کند.

مزوتراپی فراکشنال: آینده جوانسازی پوست

مزوتراپی فرکشنال فیوژن دو مفهوم را با هم ترکیب می کند، اول، درمان تحریک کلاژن پیشرفته است و دوم، معرفی ویتامین ها، مواد معدنی، فاکتورهای رشد، پپتیدهای بیومیمتیک و اسیدهای آمینه به پوست برای هدف قرار دادن شرایط خاص است. مزوتراپی فرکشنال فیوژن یک درمان طبیعی و بدون جراحی است که می تواند جایگزین موثری برای عمل های زیبایی باشد.

 

مزوتراپی صورت فراکشنال

 

هنگامی که مزوتراپی فیوژن با تحرک کلاژنی ترکیب می شود، نتایج آن جایگزین نتایج استاندارد میکرونیدلینگ می شود. این درمان طبیعی و ایمن بدون جراحی نتایج چشمگیری را در مناطق ریزش مو، جای جوش، ترک های پوستی، اکنه، چروک، ولوم پوست، پیگمنت و کمک به جوانسازی عمومی، روشنایی و شفافیت پوست، ارائه میدهد.

مزوتراپی فیوژن فرکشنال که مورد علاقه پزشکان و درمانگران پوست در سراسر جهان است، جایگزین ایمن و موثر یا مکملی برای لایه برداری شیمیایی، جراحی پلاستیک، آی پی ال و لیزر است.

ترکیبات اختصاصی کوکتل

F-XFC+ ضد پیری

یک تقویت کننده پوستی حاوی بیش از 60 ماده مغذی ضروری، هورمون رشد و اسید هیالورونیک همراه با افزایش ولوم پوستی، تحریک تولید انرژی سلولی (ای تی پی) و رشد سلولی. این ترکیب انحصاری غنی از تغذیه سلولی به کاهش و پیشگیری از علائم پیری کمک می کند.

 

ترکیبات برای مزوتراپی صورت

 

لیفت صورت + ضد پیری پیشرفته

پیشرفته ترین کوکتل ضد پیری شامل ترکیبی قوی از 4 پپتید بیومیمتیک، 3 فاکتور رشد و اسید هیالورونیک برای انرژی بخشیدن به پوست، محافظت در برابر رادیکال های آزاد، کاهش التهاب، کنترل پیگمنت، تحریک کلاژن و فرم دهی و پر کنندگی پوست (تا 50% کاهش چین و چروک بعد از 3 دوره درمان). این نوید را می دهد که لیفت صورت بدون عمل جراحی، انتخاب نهایی در منوی شما خواهد بود.

پیگمنت و روشن کننده با F-RADIANCE 

پوستی درخشان چیزی است که همه ما هنگام شرکت در رویدادها و مناسبت های خاص به دنبال آن هستیم. پوست خود را با تقویت آنی درخشندگی به نام درمان مزو رادیانت فیوژن، درمان کنید. این ترکیب قدرتمند از ویتامین سی و ای، رتینول، پپتیدها و فاکتور های رشد، باعث درخشندگی و آبرسانی آنی میشود که پوست شما را به زندگی برگردانده و به روشن شدن لکه های تیره و اختلالات رنگدانه کمک می کند؛ به ویژه برای پوست افراد سیگاری یا پوست های بی روح و کدر.

 

پیگمنت و مزوتراپی صورت

 

آکنه ی F-ACN و پوست چرب

یک درمان هدفمند برای شرایط پوست چرب و منافذ باز. ترکیبی از فواید گیاه بید کانادایی، تری پپتید 1، رتینول و ویتامین های ب 1-ب 5-ب 6 و سی، ای سی ان رشد 5-آ-رداکتیس و پی.اکنه را مهار میکند و همچنین به تنظیم روغن، کاهش التهاب، قرمزی و تحریک پوست نیز کمک میکند.

اسکارها و ترک های پوستی F-MESOMATRIX

این ترکیب قوی که برای بازسازی و احیای دوباره ماتریکس پوستی طراحی شده است، برای درمان چین و چروک های عمیق، اسکارها و ترک های پوستی توصیه می شود. فاکتورهای رشد اپیدرم و فیبروبلاست با عصاره سنتلا آسیاتیکا و اسید هیالورونیک هم افزایی دارند. فاکتورهای رشد بر روی سلول های بنیادی اثر می گذارند که باعث تحریک تشکیل سلول های جدید و افزایش متابولیسم سلولی می شود.

هیدراتاسیون و حجم پیشرفته F–HA

درمان نهایی برای افزایش هیدراتاسیون، پر کردن چین و چروک های عمیق ساکن و بهبود کاهش حجم. با استفاده از یک پلی ساکارید طبیعی با خواص باورنکردنی همراه با فرم خاصی که ما استفاده می کنیم حتی بیشتر تقویت شده است: وزن مولکولی بالا برای نتایج فوری و طولانی مدت. کم آبی و از دست دادن استحکام از نشانه های پیری پوست است که منجر به ایجاد چین و چروک و افتادگی برخی از نواحی صورت می شود. استفاده از اسید هیالورونیک به حفظ رطوبت و استحکام پوست کمک می کند. اسید هیالورونیک همچنین به جلوگیری از از دست دادن آب ترانس اپیدرمی کمک می کند و سنتز کلاژن را تحریک می کند؛ بنابراین پوست به تدریج سفت و مرطوب می شود.

 

هیدراتاسیون و مزوتراپی صورت

 

F–VENOSTIM قرمزی و اکنه روزاسه

ونوتیسم محصولی نوآورانه است که به طور خاص برای کاهش قرمزی صورت و تلانژکتازی ناشی از یک پاسخ التهابی بیش از حد طراحی شده است. قرمزی، گشاد شدن رگ های خونی و هایپرپیگمانتاسیون به وضوح کاهش می یابد. مواد تشکیل دهنده ونوتیسم شامل فاکتورهای رشد، سیلیس ارگانیک و عصاره جینکو باعث بهبود ریزگردش پوست می شود. اسید فیتیک به جلوگیری از سخت شدن شریان ها و تشکیل پلاکت ها کمک می کند، این در حالیست که تتراپپتید، قرمزی ظاهری صورت و تلانژکتازی ناشی از یک پاسخ التهابی اغراق آمیز را کاهش میدهد.

افکانتور چشم

تمام نگرانی های مربوط به این منطقه حساس را در یک محصول برطرف کنید: کیسه های دور چشم، سیاهی دور چشم، چین و چروک، شلی و خشکی. پپتیدها و اسید هیالورونیک باعث تقویت استحکام، افزایش رطوبت و کاهش چین و چروک می شود. کافئین دفع مایعات را فعال می کند و التهاب را کاهش می دهد، درحالی که سیلیس و ویتامین سی به بازیابی ماتریکس پوستی برای سفت شدن پوست کمک می کند. یک هم افزایی منحصر به فرد برای دستیابی به یک کانتور چشمی زیبا و روشن.

افلب های عالیت

لب های عالی محصولی است که به بهبود وضوح، حجم و رنگ لب ها اختصاص دارد. حجم و آبرسانی لب ها با اسید هیالورونیک و استیل هگزاپپتید-38 افزایش می یابد. در همین حال، فاکتور رشد، عصاره جوانه‌های جینکو و خردل، گردش خون پوستی را تقویت می‌کند تا باعث رنگ‌آمیزی شدید لب‌ها شود.

افمو

فرمول موثری که برای مبارزه با نازک شدن موها، تحریک رشد مجدد و کاهش ریزش مو طراحی شده است. به لطف فعالیت گشادکننده عروق سنتلا آسیاتیکا و عصاره جینکو جریان خون را افزایش یافته و بنابراین باعث تغذیه پوست سر و اکسیژن رسانی میشود. اف- هیر همچنین حاوی تمام متابولیت ها (ویتامین ها، اسیدهای آمینه و مواد معدنی) مورد نیاز برای متابولیسم تغذیه ای و انرژی موها است. سیلیس ارگانیک ماتریکس پوستی را محکم می کند تا لنگر مو را حفظ کند، در حالی که اسید هیالورونیک موها را مرطوب و نرم می کند.

 

اف- مو و مزوتراپی صورت

 

بدون مزوتراپی سوزنی یا الکتروپوریشن


در سال 2005، روش جدیدی به نام مزوتراپی مجازی (بدون سوزن) در بازار بین المللی در دسترس قرار گرفت. این یک پیشرفت قابل توجه برای مزوتراپیست ها و بیماران بود.

یک دستگاه بدون سوزن برای انتشار یک موج الکترومغناطیسی پالسی استفاده می شود که منافذ انتقالی را در سطح سلولی ایجاد می کند؛ این روش را “الکتروپوراسیون” می نامند. با استفاده از الکتروپوریشن و مزوتراپی معمولی به صورت هم افزایی، می توان انتشار محصول استریل در بافت را بهبود بخشید و اثربخشی آن را افزایش داد.

مزوتراپی بدون سوزن می تواند یک جایگزین موفق برای درمان بیماری هایی مانند پسوریازیس، اگزما، درماتیت، پوست های حساس و اکنه باشد. هنگام درمان پوست سر، مزوتراپی بدون سوزن نتایج مثبتی را با شرایطی مانند شوره سر، سبوم اضافی، اگزمای سبورئیک و انواع مشکلات ریزش مو نشان میدهد. همچنین باید در نظر داشته باشیم که مزوتراپی بدون سوزن جایگزینی بدون درد برای مزوتراپی سنتی است که می تواند گزینه ای جذاب برای بیمارانی باشد که ترجیح می دهند از سوزن دوری کنند یا از آن می ترسند.

مراقبت های پس از درمان


بلافاصله پس از درمان، پوست شما احساس گرما و سفتی می کند. همچنین به رنگ صورتی یا قرمز ملایم در خواهد آمد، گویی مدتی را زیر نور خورشید سپری کرده اید. این احساس گرما و قرمزی میبایست طی چند ساعت از بین برود.

پیشنهاداتی برای مراقبت های پس از درمان که به شما کمک میکند تا به بهترین نتیجه دست یابید:

  • در 72 ساعت اول پس از درمان فقط صورت خود را با آب ولرم و یک پاک کننده ملایم تمیز کنید. پوست خود را به آرامی با یک حوله تمیز خشک کنید و حداقل یک هفته پس از درمان از هیچ برس پاک کننده برقی استفاده نکنید.
  • اطمینان حاصل کنید که یک لایه سبک از سرم (حاوی اسید هیالورونیک) را صبح و شب به مدت حداقل 1-3 روز در ناحیه تحت درمان استفاده کنید زیرا باعث افزایش گردش سلولی و مبارزه/جلوگیری از آسیب اشعه ماوراء بنفش می شود.
  • پس از درمان حتما از ضد آفتاب SPF 30 استفاده کنید.
  • حداقل به مدت 1 تا 3 روز روی ناحیه تحت درمان آرایش نکنید، بنابراین می توانید به پوست خود اجازه تنفس و بهبودی بدهید.
  • حداقل به مدت 1 تا 3 روز از نور مستقیم خورشید، تعریق، شنا کردن، برنزه کردن، آفتاب گرفتن یا رفتن به سونا خودداری کنید.
  •  حداقل به مدت 1 هفته از بوتاکس، فیلرها، اسکراب های صورت، رتینول، کرم هایی با مواد خاص یا لایه برداری شیمیایی خودداری کنید.

به چه سرعتی نتایج را خواهم دید؟


سرعت نتایج به وسعت شرایط یا ناحیه تحت درمان بستگی دارد.

نتایج تا کی دوام خواهد داشت؟


به عنوان بخشی از یک دوره، نتیجه 6-12 ماه طول می کشد.

 

نتایج مزوتراپی صورت

 

به چند درمان نیاز دارم؟


مقدار تزریق مزوتراپی بستگی به میزان اثر مورد نظر خواهد داشت. در طول مشاوره، پزشک بهترین برنامه درمانی را برای نیازهای فردی شما به شما توصیه می کند.

خطرات


وقتی مزوتراپی توسط یک متخصص انجام شود، حداقل خطرات را به همراه دارد. با این حال، برخی از عوارض جانبی عبارتند از تهوع، درد، حساسیت، تورم، خارش و قرمزی خواهد بود.

مزوتراپی معمولاً وقفه کمی دارد زیرا غیرتهاجمی است. اکثر بیماران در عرض چند روز آماده هستند تا کارهای معمول خود را آغاز کنند. رفع التهاب و سفتی اطراف محل مورد درمان ممکن است نیاز به یک روز مرخصی برای دیگران داشته باشد. اگر تصمیم دارید برای مزوتراپی بروید، با پزشک مجاز صحبت کنید تا خطرات درمان را از بین ببرید.

عناوین این مطلب

مقالات مرتبط

رزرو وقت و مشاوره رایگان