لوگو لیا کلینیک
Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

مادلینگ و زاویه سازی صورت، فک، لب و چانه

عناوین این مطلب

آیا تا به حال به این موضوع فکر کرده‌اید که یک فیلر فک می‌تواند روی خط فک ضعیف، چانه نامرئی، غبغب‌های افتاده یا صورت چاق شما چه تاثیری داشته باشد؟ همانطور که تصویری زیبا بدون قابی با شکوه کامل به نظر نمی‌رسد، صورت نیز به یک خط فک زیبا و تراش‌خورده نیاز دارد تا جلوه‌ی آن مشخص شود. علاوه بر این، خط فک سن و حتی برخی ویژگی‌های پنهان را آشکار می‌سازد.

زاویه‌سازی صورت با استفاده از فیلر می‌تواند شکوه از دست رفته را بازگرداند و به رفع هر گونه مشکل در صورت شما کمک کند. پس از جلسه مشاوره، مقدار مشخصی از ژل‌های پوستی دقیقاً بین استخوان فک و اپیدرم تزریق می‌شود.

کلینیک زیبایی لیا مفتخر است که با استفاده از ژل‌های تزریقی پوستی درمان کانتورینگ فک به صورت غیرجراحی را ارائه دهد. این تکنیک پیشرفته در صورتی که توسط متخصص مجاز و ماهر به درستی اجرا شود می‌تواند نتایجی چشمگیر و طولانی مدت را برای بیمارانی که به دنبال زاویه‌سازی مناسب‌تری هستند ایجاد کند.

برای رزرو نوبت و کسب اطلاعات بیشتر با شماره 02122203821 تماس بگیرید.

زاویه‌سازی صورت به روش غیر جراحی چیست؟


تغییر زاویه صورت می‌تواند ظاهر عمومی فرد را تغییر دهد. زاویه مناسب صورت معمولاً نمایانگر جنسیت و جوانی و زیبایی است. برای افرادی که فکشان به طور طبیعی ضعیف است یا علائم افتادگی و چربی اضافی در قسمت پایین صورت و گردن دارند، تغییر زاویه صورت می‌تواند جذاب باشد. دستیابی به این هدف بدون نیاز به جراحی تهاجمی نیز بسیار هیجان‌انگیز است.

 

زاویه‌سازی غیر جراحی

 

زاویه‌سازی غیرجراحی صورت یک عمل زیبایی است که طی آن از ژل‌های تزریقی پوستی برای افزودن حجم به فک و برجسته‌سازی قسمت تحتانی صورت استفاده می‌شود. اگرچه تزریق فیلر جهت زاویه‌سازی صورت ممکن است امری غیرقابل تصور به نظر برسد، اما این فرایند در واقع مؤثر است. افزایش اندک حجم می‌تواند ساختار خط فک را تقویت و خط فک قوی‌تری ایجاد کند. همچنین تزریق فیلر مرز بیشتری بین خط فک، گردن و دیگر ساختارهای صورت ایجاد می‌کند و زاویه فک را بسیار قابل توجه می‌نماید.

زاویه‌سازی صورت با استفاده از فیلر چگونه عمل می‌کند؟


با استفاده از ژل‌های پوستی، حجم خط فک می‌تواند به طرز موثری افزایش یابد و باعث ایجاد یک مرز واضح بین صورت و گردن شود. علاوه بر این، این ژل‌ها می‌توانند زاویه فک را به شکلی قوی شکل دهند، به چانه شما ظاهری مناسب‌تر ببخشند و ظاهر آویزان و غبغب را به طور قابل توجهی کاهش دهند.

با گذشت زمان، فک و مناطق اطراف آن به آرامی شروع به از دست دادن شادابی خود می‌کنند و ظاهر پیری را به وجود می‌آورند. با این حال، با استفاده از ژل‌های پوستی، می‌توانید به راحتی ظاهری شاداب به صورت خود ببخشید و به آسانی اعتماد به نفس خود را افزایش دهید.

از کدام فیلر برای زاویه‌سازی صورت به روش غیر جراحی استفاده می‌شود؟


انواع ژل‌های تزریقی پوستی وجود دارند که می‌توانند برای زاویه‌سازی مناسب صورت مورد استفاده قرار گیرند. تعدادی از محبوب‌ترین و موثرترین این ژل‌ها عبارتند از: آلباکسین، ژوویدرم، الانسه، ریووانس و رووفیل. این ژل‌های هیالورونیک اسید دارای تائیدیه FDA هستند و از آن‌ها برای حجم دادن به صورت استفاده می‌شود. معمولاً از ژل‌های فوق برای بازگرداندن حجم از دست رفته گونه‌ها و از بین بردن خطوط و چین و چروک‌ها استفاده می‌شود. چنانچه ژل‌ها به صورتی مناسب توسط یک متخصص ماهر تزریق شوند، می‌توانند به زاویه‌سازی چشمگیر صورت کمک کنند.

بهترین راه برای تعیین اینکه کدام یک از انواع فیلر در دستیابی به اهداف خاص شما مؤثر است، مراجعه به متخصصی ماهر و باتجربه می‌باشد. در جلسه اول، پزشک ارزیابی لازم را انجام می‌دهد، در خصوص اهداف با شما صحبت می‌کند، گزینه‌های موجود را توضیح و به سؤالات شما پاسخ می‌دهد و یک فیلر یا چند محصول که به بهترین وجه با نیازهای شما مطابقت دارد را توصیه می‌کند.

آیا ژل‌ها در رفع غبغب مؤثر هستند؟


بسیاری از بیمارانی که روش تزریق فیلر را برای زاویه‌سازی صورت در نظر می‌گیرند در خصوص غبغب، چربی اضافی گردن یا افتادگی غبغب نیز نگرانی‌هایی دارند. خوشبختانه، چندین گزینه درمانی غیر جراحی برای رفع این مشکلات وجود دارند.

بوتاکس یکی از گزینه‌های محبوب جهت رفع چین و چروک است. این محصول در بهبود ظاهر کلی صورت و فک بسیار مؤثر است. اگرچه بوتاکس فیلر نیست اما به دلیل تأثیر بر عضله مَسِتِر ابزاری مفید در زاویه‌سازی صورت محسوب می‌شود. تزریق بوتاکس باعث بهبود ظاهر بخش تحتانی صورت می‌شود. برای بیمارانی که از مشکلات مربوط به فک از جمله TMJ و دندان قروچه رنج می‌برند، علائمی مانند سردردهای مزمن، درد و خواب نامناسب می‌تواند ناتوان‌کننده باشد. تزریق بوتاکس در ناحیه فک می‌تواند بسیاری از این مشکلات را از طریق تأثیر بر عضلات خاص ناحیه برطرف کند. پزشک شما می‌تواند اطلاعات بیشتری در مورد مزایای ترکیب بوتاکس با فیلر خط فک به شما ارائه دهد.

یکی دیگر از درمان‌های مکمل رایج که در زاویه‌سازی غیر جراحی صورت استفاده می‌شود، تزریق کاهش‌دهنده‌ی چربی کیبلا است. این محصول انقلابی می‌تواند به از بین بردن چربی در بالای گلو و زیر چانه کمک کند، ظاهر غبغب را بهبود دهد و زاویه مناسبی را در فک و بخش تحتانی صورت ایجاد کند.

چه افرادی متقاضیان مناسبی برای زاویه‌سازی صورت محسوب می‌شوند؟


زاویه‌سازی غیرجراحی صورت قادر به رفع بسیاری از نگرانی‌های افراد در خصوص ظاهر است. بنابراین، این روش می‌تواند گزینه مناسبی برای بسیاری از متقاضیان باشد. به طور کلی، مردان و زنان سالمی که خواهان ایجاد تغییری منطقی در ظاهر صورت خود هستند، متقاضیان مطلوبی برای این عمل محسوب می‌شوند. پزشک ماهر شما عوامل متعددی از جمله ساختار صورت، حالت ارتجاعی پوست، نگرانی‌های مرتبط و اهداف شما را ارزیابی می‌کند. متخصصین کلینیک زیبایی در قیطریه و اندرزگو مراقبتی استثنایی از متقاضی را به عمل می‌آورند و برنامه درمانی شخصی برای کمک به هر متقاضی جهت دستیابی به اهداف مطلوب را ارائه می‌دهند.

 

متقاضیان زاویه‌سازی

 

مزایای برتر انتخاب فیلر فک


تزریق فیلر خط فک این روزها بسیار مورد توجه است زیرا موجب زاویه‌سازی صورت می‌شود. زاویه‌سازی ویژگی‌های صورت را نمایان‌تر می‌کند. اخیراً زاویه‌سازی صورت با استفاده از تزریق فیلر محبوبیت زیادی پیدا کرده و تقاضا برای انجام آن رو به افزایش است.

 

مزایای زاویه‌سازی

 

ماهیت غیرتهاجمی زاویه‌سازی صورت

اگر واجد شرایط انجام عمل جراحی نیستید یا نمی‌خواهید تحت عمل جراحی قرار بگیرید، تزریق فیلر فک روشی مناسب محسوب می‌شود. این روش بدون انجام برش یا بیهوشی عمومی نتایج شگفت‌انگیزی را به همراه دارد.

دوره نقاهت کوتاه

تزریق ژل‌های پوستی روشی کاملاً آسان و همچنین استفاده از آن‌ها کاملاً بی‌خطر است. بنابراین، پس از تزریق فیلر به دوره نقاهتی نیار ندارید و می‌توانید تقریباً بلافاصله فعالیت‌های روزانه خود را از سر بگیرید!

نتایج قابل مشاهده و سریع

یکی از مهمترین دلایل محبوبیت زاویه‌سازی صورت نتایج سریع و قابل توجه آن است. بنابراین، شما مجبور نیستید منتظر کاهش هر گونه تورم یا کبودی بمانید تا از زاویه جدید فک خود لذت ببرید!

روشی سریع تحت عنوان «روش وقت نهار»

امروزه اختصاص دادن وقت مناسب برای درمان‌های زیبایی یا حتی پزشکی بسیار دشوار است! با این حال، پزشک می‌تواند زاویه‌سازی صورت را در مدت 30 تا 45 دقیقه انجام دهد. پس از انجام زاویه‌سازی صورت می‌توانید فعالیت‌های خود را بلافاصله از سر گیرید.

نتایج طبیعی و ظریف

برخلاف عمل جراحی خط فک که شامل نتایج شدید و مدت زمان طولانی نقاهت می‌شود، زاویه‌سازی صورت با استفاده از فیلر نتایج ظریف و طبیعی را ارائه می‌دهد. علاوه بر این، می‌توانید کل فرایند را تحت نظر داشته باشید و تشخیص تزریق فیلر برای دوستان شما سخت خواهد بود.

درمانی کاملاً برگشت‌پذیر

آیا از نتایج راضی نیستید؟ میتوانید تاثیرات را برگردانید! در صورتی که از نتایج درمان پزشک راضی نبودید، میتوانید از یک آنزیم استفاده کنید تا فیلر را حل کند و ظاهر قبلی شما را بازگرداند. بنابراین نیازی نیست تا تا آخر عمر با تغییرات غیر قابل تصور زندگی کنید.

مزایای تزریق فیلر فک برای مردان و زنان

  • در مردان، خط فک قوی و مشخص نشان‌دهنده‌ی سلامت خوب، آمادگی جسمانی و قدرت است. بنابراین، زاویه‌سازی صورت در مردان خط فک ضعیف را تقویت می‌کند و ظاهر چانه را بهبود می‌دهد. مردان به دنبال ایجاد خط فک تراش خورده و مربع شکل هستند.
  • زنان خواهان ویژگی‌های ظریف‌تر و زنانه و زاویه خط فک هستند. علاوه بر این، زنان با خط فک مربع شکل طبیعی می‌توانند از مزایای ژل‌های پوستی بهره‌مند شوند. خط فکی به شکل بیضی یا قلب ظاهری ظریف و چشمگیر به زنان می‌بخشد.

زاویه‌سازی صورت؛ یک تیر و دو نشان

آیا می دانید که تزریق فیلر فک تنها خط فک ضعیف یا ساختار ضعیف صورت را برطرف نمی‌کند؟ زاویه‌سازی صورت با استفاده از تزریق فیلر می‌تواند افتادگی پوست ناشی از کاهش وزن یا افزایش سن را برطرف کند. علاوه بر این، زاویه‌سازی صورت راه حلی مطلوب برای اصلاح ظاهر ناخوشایند غبغب نیز محسوب می‌شود!

راه حل مطلوب ضد پیری

با افزایش سن، ممکن است پوست شل و غبغب افتاده را تجربه کنید که از شاخص‌های اصلی پیری صورت محسوب می‌شوند! بسیاری از افراد مسن از کاهش حجم در نیمه تحتانی صورت خود شکایت دارند. بنابراین، زاویه‌سازی صورت با استفاده از تزریق فیلر می‌تواند به طور مؤثری ظاهر جوان را در کوتاه‌ترین زمان ممکن بازگرداند.

آمادهسازی


انجام زاویه‌سازی صورت می‌تواند هیجان‌انگیز باشد. اما برخی افراد می‌تواند نگرانی‌هایی را ایجاد کند. با رعایت نکات زیر قبل از درمان، اضطراب را از خود دور نگه دارید. همچنین با آمادگی مناسب به نتایج مطلوبی دست خواهید یافت. احتمال تورم بعد از عمل وجود دارد و میزان این تورم بسته به ناحیه تحت درمان می‌تواند متفاوت باشد. بنابراین، انجام مراحل زیر قبل از انجام زاویه‌سازی صورت به کاهش تورم و کبودی احتمالی کمک می‌کند:

  • قبل از درمان از مصرف برخی مکمل‌ها و داروها خودداری کنید. بهتر است حداقل یک هفته قبل از زاویه‌سازی صورت از مصرف هرگونه عامل رقیق‌کننده خون خودداری کنید تا احتمال بروز کبودی به حداقل برسد.
  • از مصرف کلیه NSAID ها (داروهای ضد التهابی غیر استروئیدی) مانند آسپرین، ادویل، آلو، نوپرین، بوفرین، ایبوپروفن و … خودداری کنید. مصرف تایلنول منعی ندارد.
  • از مصرف کلیه مکمل‌های گیاهی مانند روغن ماهی، جینکو، جینسینگ، سنت جان ورت، قرص سیر و … خودداری کنید. مصرف مولتی ویتامین منعی ندارد.
  • سابقه آلرژی و داروهای فعلی که مصرف می‌کنید را به پزشک خود اطلاع دهید.
  • مصرف آرنیکا مونتانا را قبل از زاویه‌سازی صورت شروع کنید. آرنیکا مونتانا مکملی طبیعی است که به کاهش تورم و کبودی کمک می‌کند. شروع مکمل یک روز قبل از انجام زاویه‌سازی صورت و ادامه مصرف آن بعد از عمل توصیه می‌شود.
  • چند روز قبل و بعد از درمان از خوردن غذاهای شور خودداری کنید. سدیم اضافی باعث احتباس آب در بدن می‌شود و این روند به نوبه خود تورم را بدتر می‌کند.
  • حداقل 2 روز قبل از درمان از انجام هرگونه درمان موهای زائد (برداشتن موهای زائد با استفاده از موچین، اپیلاسیون و غیره) خودداری کنید. اگر قصد انجام درمان لایه‌برداری شیمیایی یا لیزر را دارید، این موضوع را به پزشک خود اطلاع دهید زیرا این موارد ممکن است باعث تحریک احتمالی محل درمان شوند.
  • اگر سابقه تبخال دارید، این موضوع را به پزشک خود اطلاع دهید. این خطر وجود دارد که درمان منجر به گسترش بیماری شود، بنابراین ممکن است پزشک درمان با والترکس را به شما توصیه کند.
  • اگر تحت درمان با داروهای سرکوب‌کننده‌ی سیستم ایمنی هستید، این موضوع را به پزشک خود اطلاع دهید.
  • در صورت وجود بارداری یا شیردهی، این موضوع را به پزشک خود اطلاع دهید زیرا مطالعات ایمنی در این گروه از افراد انجام نشده است و درمان تزریقی نباید انجام شود.

چند میلی‌لیتر فیلر جهت زاویه‌سازی صورت تزریق می‌شود؟


میزان فیلر معمولاً بر اساس ساختار خط فک و چانه تعیین می‌شود.

  • زاویه‌سازی صورت در زنان به طور کلی به 2 تا 6 میلی‌لیتر فیلر نیاز دارد
  • زاویه‌سازی صورت در مردان به طور کلی به 3 تا 8 میلی‌لیتر فیلر نیاز دارد

علاوه بر این، یک پزشک ماهر قادر خواهد بود بسته به شکل صورت و نتایج مورد نظر شما میزان فیلر مورد نیاز را مشخص کند.

نحوه زاویه‌سازی صورت در قیطریه و اندرزگو


  • تزریق فیلر به صورت غیر تهاجمی و به دنبال استفاده از کرم بی‌حسی موضعی در ناحیه تحتانی صورت صورت می‌گیرد.
  • یک پزشک باتجربه باید آناتومی صورت و سایر موارد را از نزدیک ارزیابی کند تا طبیعی‌ترین نتایج حاصل شوند.
  • زاویه‌سازی صورت با استفاده از یک کانولا صورت می‌گیرد. کانولا سوزنی با سر کند است که برای تزریق فیلر در مناطق بزرگ‌تر استفاده می‌شود. همچنین کانولا می‌تواند به جلوگیری از کبودی و ناراحتی و ایجاد نتایج بصری دلپذیر و طبیعی کمک کند.
  • ژل‌های پوستی حاوی اسید هیالورونیک به صورت استراتژیک در چندین ناحیه در امتداد لبه‌های فک تحتانی تزریق می‌شوند.
  • زاویه‌سازی صورت موجب لیفت ناحیه و همچنین تقویت نواحی اطراف فک می‌شود. علاوه بر این، زاویه‌سازی صورت روشی عالی برای دستیابی به متعادل‌ترین و طبیعی‌ترین ظاهر بدون ایجاد شکلی مصنوعی است.

 

نحوه زاویه‌سازی

 

نکات مربوط به دوره پس از زاویه‌سازی صورت


  • حداقل شش ساعت پس از زاویه‌سازی صورت از کشیدن، لمس یا دستکاری صورت خودداری کنید.
  • می‌توانید پاک‌کننده‌ی ملایمی برای تمیز کردن صورت خود استفاده کنید.
  • بهتر است در چند روز اول جهت افزایش ارتفاع از بالش اضافی هنگام خوابیدن استفاده کنید.
  • همچنین باید پس از درمان از دوش بخار، حمام گرم، سونا و شنا کردن اجتناب کنید.
  • در چند روز اول پس از درمان تمرینات سنگین انجام ندهید.
  • از مصرف AHA، اسیدهای قوی، رتینول‌ها یا مواد آرایشی حاوی روغن به مدت چند روز خودداری کنید.
  • بلافاصله بعد از زاویه‌سازی صورت الکل، قهوه یا روغن ماهی مصرف نکنید.

 

نکات زاویه‌سازی

 

چه زمانی نتایج ظاهر می‌شوند؟


می‌توانید بلافاصله پس از تزریق فیلر لیفت ظریفی را مشاهده کنید. طی چند ماه آینده با رشد کلاژن جدید، پوست شما لیفت و سفت می‌شود.

بعد از شش ماه نتایج مطلوب را مشاهده خواهید کرد. تاثیرات حاصل از زاویه‌سازی صورت معمولاً تا سه سال ماندگاری دارد. اما برخی افراد برای اخذ نتایج چشمگیرتر زودتر به پزشک مراجعه می‌نمایند.

چگونه می‌توان ماندگاری نتایج زاویه‌سازی صورت را افزایش داد؟


اثرات لیفتینگ و کانتورینگ ژل‌ها موقتی هستند و از 9 تا 12 ماه ماندگاری دارند. هرچند با رعایت دستورالعمل‌های متخصصین ما می‌توانید طول عمر نتایج مورد نظر خود را به حداکثر برسانید!

 

نتایج زاویه‌سازی

 

نور خورشید دشمن زاویه‌سازی صورت با استفاده از تزریق فیلر

درست است! قرار گرفتن بیش از حد در معرض اشعه ماوراء بنفش خورشید می‌تواند روند پیری را تسریع و کلاژن پوست را تجزیه کند و به آن آسیب برساند. بنابراین، کاهش مواجهه با نور خورشید و محافظت مناسب در برابر اشعه ماوراء بنفش بسیار مهم است.

روی محصولات درجه یک و موضعی مراقبت از پوست، به ویژه کرم ضد آفتاب با SPF بالا سرمایه‌گذاری کنید. علاوه بر این، محصولات مربوط به مراقبت‌های پوست مانند سرم تقویت‌کننده کلاژن و الاستین را انتخاب کنید که می‌توانند به ترمیم آسیب ناشی از آفتاب کمک کنند.

شما چیزی هستید که می‌خورید!

یک رژیم غذایی سالم و متعادل حاوی آنتی‌اکسیدان‌ها و ویتامین‌ها برای افزایش ماندگاری اثرات ژل‌های پوستی ضروری است. بنابراین، از رژیم غذایی غنی از ویتامین C و غذاهای حاوی آمینو اسید که به عنوان محرک تولید کلاژن در طول زمان شناخته می‌شوند، پیروی کنید.

مواد غذایی مناسب عبارتند از:

  • آجیل و دانه‌ها
  • مرکبات
  • ماهی سالمون
  • آووکادو
  • انواع توت

علاوه بر این، از خوردن غذاهای ایجادکننده‌ی التهاب مانند مواد غذای حاوی قند زیاد، غذاهای فرآوری شده، بسته‌بندی شده و سرخ شده خودداری کنید.

آبرسانی مناسب

 آب زندگی است و فیلر به آب نیاز دارد تا مدت بیشتری در بدن شما بماند! در طول روز مقدار زیادی آب بنوشید تا ماندگاری حاصل از نتایج زاویه‌سازی صورت افزایش یابد. همچنین این عادت در طولانی مدت شادابی و طراوت پوست را حفظ خواهد کرد.

تجدید درمان

یکی از نکات مهم در زاویه‌سازی صورت «حفظ نتایج» پیش از ناپدید شدن تاثیرات فیلر است. در مراجعه جهت تجدید درمان، عضلات مناطق مورد نظر به نحوی بهبود می‌یابند که بتوانند به طور موثری به ژل‌های پوستی پاسخ دهند.

چرا اثرات ژل‌ها موقتی هستند؟


ژل‌های پوستی از آنزیم‌های طبیعی پیچیده مانند هیالورونیک اسید تشکیل شده‌اند. این ماده زیر پوست تزریق می‌شود تا ساختار مناسبی در سطح پوست ایجاد کند. علاوه بر این، اسید هیالورونیک آب را جذب می‌کند و به آن متصل می‌شود. این روند به پوست شما حالت ارتجاعی و حجم می‌بخشد.

از آنجا که هیالورونیک اسید به طور طبیعی در بدن شما ایجاد می‌شود، ژل‌های خط فک به تدریج توسط بدن متابولیز می‌شوند. همچنین، سه عامل اصلی ممکن است بر طول عمر نتایج حاصل از زاویه‌سازی صورت تأثیر بگذارند:

  • نوع فیلر پوستی مورد استفاده
  • نواحی تحت درمان در صورت
  • سرعت متابولیسم بدن فرد

عوارض جانبی


ژل‌های فک همانند سایر روش‌های تزریقی غیر تهاجمی می‌توانند عوارض جانبی معمول را داشته باشند. با این حال، این عوارض معمولاً پس از چند روز از بین می‌روند. همچنین، دوره نقاهت زاویه‌سازی صورت بسیار ناچیز است. چنین ویژگی‌هایی باعث می‌شوند این روش نسبت به سایر گزینه‌ها بسیار محبوب باشد.

برخی از واکنش‌های جانبی معمول و موقتی ژل‌های پوستی عبارتند از:

  • تورم
  • قرمزی
  • حساسیت
  • کبودی جزئی
  • آکنه
  • خارش

آیا در طول و بعد از عمل احساس درد خواهید کرد؟


با استفاده از کرم‌های بی‌حس کننده موضعی در ناحیه درمان و همچنین یک کانولا می‌توان چنین مشکلاتی را به طور کامل رفع کرد. علاوه بر این، رعایت برخی از دستورالعمل‌های قبل و بعد از زاویه‌سازی صورت می‌تواند هرگونه عوارض جانبی را کاهش دهد.

اگر به متخصص ماهری مراجعه نمایید که از تکنیک‌های صحیح استفاده می‌کند و نتایج مطلوبی را ارائه می‌دهد، زاویه‌سازی صورت عملی بدون مشکل خواهد بود.

هزینه زاویه‌سازی صورت در قیطریه و اندرزگو


زاویه‌سازی صورت بر اساس نیازهای شخص شما انجام می‌شود و هزینه آن نیز متفاوت است. از آنجا که زاویه‌سازی صورت برای هر بیمار روشی سفارشی است، هزینه نیز بسته به نوع و مقدار فیلر مورد استفاده می‌تواند متفاوت باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص گزینه‌های مناسب خود، یک جلسه مشاوره را برنامه‌ریزی کنید.

عناوین این مطلب

مقالات مرتبط

رزرو وقت و مشاوره رایگان