لوگو لیا کلینیک
Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

ژل رووفیل: مزایای تزریق فیلر رووفیل کره‌ای اصل+ قیمت

عناوین این مطلب

پرکننده‌های پوستی رووفيل محصولي برای بیمارانی است که از علائم اولیه پیری مانند چین و چروک پوست، خشکی و تیرگی رنج می‌برند. محصولات رووفيل به دلیل اثر قابل اعتماد و ماندگاری نسبتا طولانی در بین قوی‌ترین درمان‌های پوستی غیر جراحی قرار می‌گیرند.

فیلر رووفیل برای اصلاح چین و چروک‌های سطحی، متوسط ​​و حتی شدید و تقویت و ترمیم پوست شکننده توصیه می‌شود.

مزایای پرکننده رووفيل


مزایای پرکننده رووفيل

بیوتکنولوژی پیشرفته

رووفيل دارای هر دو ویژگی فیزیکی دو فازی و تک فازی است که با استفاده از ترکیبی از فناوری پپتید بیومیمتیک و HA بهبود یافته است. این ترکیب باعث افزایش کیفیت ویسکوزیته و ژل الاستیسیته با عملکرد نرم تر می‌شود.

رووفيل شامل غلظت بالاتری از اسید هیالورونیک آزاد است که به پپتیدها متصل است، به جای PBS در بین مولکول‌های HA با پیوند متقابل قرار می‌گیرد. این اقدام منجر به افزایش پایداری ژل HA می‌شود و رووفیل یک ماده ایمن با ترکیبات طبیعی است.

ماندگاری طولانی، مدت طولانی غیر قابل مقایسه: حداقل 10 تا 12 ماه

مهار قوی هیالورونیداز درون زا، مدت ژل را در بافت افزایش می‌دهد. رووفيل باعث تنظیم کلاژن درون زا و اسید هیالورونیک برای افزایش سفتی و لیفتینگ پوست می‌شود. به طور کلی، فناوری پپتید بیومیمتیک، ویسکوزیته و الاستیسیته بالاتر، باعث افزایش کارایی و ماندگاری طولانی‌تر و افزایش پایداری ژل مي‌شود.

اثر سفت کننده و ضد چروک فوق العاده با ظاهری طبیعی

ژل رووفيل یک درمان تزریقی بدون عارضه با حداقل جای زخم است.  رووفيل با ترکیبات فعال نوآورانه، با بهبود چین و چروک، شما را به صورت طبیعی جذاب می‌کند.

ایمن‌ترین پرکننده HA پوستی با پپتیدها و محصول با کیفیت

اسید هیالورونیک با کیفیت و پپتیدهای بیومیمتیک بی‌خطر هستند و هیچ اثر نامطلوبی ندارند.

نتایج فوری

پس از درمان فقط با یک دوره نقاهت کوتاه، به سرعت به فعالیت‌های روزانه باز می گردید.

انواع فیلر رووفیل


انواع فیلر رووفیل

رووفیل فاین

رووفیل فاین یک فیلر نرم و غیرتهاجمی برای بهبود خطوط ریز، اصلاح اسکارهای فرورفته و جوان‌سازی پوست دست‌ها است. این فیلر برای تزریق در قسمت‌های سطحی برای استفاده در ناحیه فرورفتگی‌های اشکی، گونه‌های توخالی و گونه‌های بالایی مناسب است. مدت زمان ماندگاری نتایج به صورت متوسط تا 10 ماه است و این مدت زمان بستگی به نوع پوست بیمار، سن و تکنیک پزشک دارد.

رووفیل اولترا

رووفیل اولترا یک پرکننده پوستی است که برای اصلاح خطوط عمیق و چین و چروک در بافت ضخیم پوست طراحی شده است. این فیلر برای بازگرداندن حجم از دست رفته صورت و کانتور ایده‌آل است. Revofil Plus باید در قسمت‌های عمیق در نواحی مورد نظر مانند پیشانی، بینی، چین‌های بینی، گونه‌ها، لب‌ها، فک و چانه تزریق شود. نتایج، متوسط ​​تا 12 ماه بسته به نوع پوست بیمار، سن و تکنیک پزشک، ماندگار است.

رووفیل پلاس

رووفیل پلاس یک پرکننده پوستی نرم است که برای افزایش حجم، کانتور و پر کردن چین و چروک‌های متوسط ​​تا عمیق در صورت طراحی شده است. رووفیل پلاس برای تزریق در قسمت‌های میانی تا عمیق در نواحی مورد نظر مانند پیشانی، بینی، لب‌ها، گونه‌ها و فک در نظر گرفته شده است. نتایج ان طولانی مدت با مدت زمان متوسط ​​تا 12 ماه بسته به نوع پوست بیمار، سن و تکنیک پزشک است.

فیلررووفیل را برای چه مناطقی می‌توان استفاده کرد؟


فیلررووفیل را برای چه مناطقی می‌توان استفاده کرد؟

حجم دهنده لب‌ها

درمان‌ فیلر رووفیل می‌تواند به راحتی با پر کردن خطوط و ایجاد تقارن، شکل طبیعی لب‌ها را بهبود بخشد و بافت را یکدست کند.

گونه‌های چاق

گونه‌ها ناحیه‌ای از صورت هستند که با افزایش سن، ممکن است حجم آن‌ها کاهش یابد، به‌ویژه برای افرادی که ورزش‌های پرتحرک انجام می‌دهند. با تزریق فیلرهای رووفیل توسط متخصص، می‌توان حجم و ظاهر جوانی را به گونه‌ها بازگرداند. این روش بدون نیاز به جراحی لیفت سنتی صورت، که تهاجمی است و نیاز به دوره‌ای قابل توجه برای بهبودی دارد، به طور کلی باعث ایجاد چهره‌ای پر انرژی و جوان‌تر می‌شود.

خطوط پیشانی را پر کنید.

بر خلاف بوتاکس که به طور موقت عضلات را فلج می‌کند تا حرکاتی که باعث ایجاد چین و چروک‌های خاص می‌شود را از بین ببرد، فیلرهای رووفیل ظاهر خطوط ساکن را که حتی زمانی که صورت در حالت استراحت است قابل مشاهده است، کاهش می‌دهد.

چانه یا بینی را تغییر شکل دهید.

تزریق فیلر رووفیل معمولا به عنوان یک گزینه غیر جراحی برای تغییر شکل نواحی مانند چانه، خط فک یا بینی استفاده می‌شود. این می‌تواند ظاهر افتادگی گردن را کاهش دهد. فیلرهای رووفیل نیاز به روش‌های جراحی را از بین برده است.

از بین بردن خطوط ماریونت و چین‌های نازولبیال

خطوط ماریونت خطوطی در زیر هر گوشه دهان هستند که می‌توانند به میزان قابل توجهی سن را به صورت افراد اضافه کنند. پرکننده‌های رووفیل می‌توانند به راحتی حجم از دست رفته را در این خطوط پر کنند تا فوراً چهره پیر را از بین ببرند و تعادل را به بقیه قسمت‌های صورت بازگردانند. چین‌های بینی که اغلب به عنوان خطوط لبخند شناخته می‌شوند، خطوطی هستند که از کناره‌های بینی تا گوشه‌های دهان دیده می‌شوند.

چه کسی کاندیدای مناسب برای تزریق فیلررووفیل است؟


چه کسی کاندیدای مناسب برای تزریق فیلررووفیل است؟

اگر بزرگسالی هستید که به دنبال یک گزینه غیر جراحی برای اصلاح علائم پیری هستید، می‌توانید کاندیدای خوبی برای پرکننده‌های رووفیل باشید. به منظور پیگیری درمان، شما باید به طور کلی سالم و عاری از هرگونه عارضه پوستی باشید که ممکن است با این درمان تداخل منفی داشته باشد.

در حالی که این درمان برای اکثر انواع پوست، رنگ‌ها و حساسیت‌ها مناسب در نظر گرفته می‌شود، اما ممکن است برای بیمارانی که پوست بسیار حساس یا نشانه‌هایی از تحریک یا عفونت در ناحیه مورد نظر دارند توصیه نشود. پزشک می‌تواند به شما در تعیین کاندیداتوری برای درمان رووفیل در طول مشاوره اولیه کمک کند.

نحوه آماده شدن برای تزریق فیلر رووفیل


نحوه آماده شدن برای تزریق فیلر رووفیل

از آنجایی که تورم بعد از عمل قابل انتظار است و بسته به ناحیه ‎ای که تزریق می‌شود می‌تواند متفاوت باشد، انجام این مراحل قبل از عمل به کاهش تورم و به حداقل رساندن کبودی احتمالی کمک می‌کند:

  • قبل از عمل از مصرف برخی مکمل ها و داروها خودداری کنید. بهتر است حداقل 1 هفته قبل از درمان تزریقی Revofil از مصرف هر گونه مواد رقیق کننده خون اجتناب کنید تا بروز کبودی به حداقل برسد.
  • تمام NSAID ها (داروهای ضد التهابی غیر استروئیدی) مانند آسپرین، ادویل، ایبوپروفن و غیره را متوقف کنید. استفاده از تیلنول مجاز است.
  • تمام مکمل‌های گیاهی مانند روغن ماهی را متوقف کنید (یک مولتی ویتامین برای ادامه کار مشکلی ندارد).
  • همیشه در مورد سابقه آلرژی و داروهای فعلی که مصرف می‌کنید با ارائه دهنده خود صحبت کنید.
  • چند روز قبل و بعد از درمان از مصرف غذاهای شور خودداری کنید زیرا سدیم اضافی باعث حفظ آب در بدن می شود که به نوبه خود می تواند تورم را بدتر کند.
  • اگر سابقه تبخال دارید، مهم است که به پزشک خود اطلاع دهید.
  • اگر تحت درمان سرکوب کننده سیستم ایمنی هستید، به پزشک خود اطلاع دهید.

اگر باردار هستید یا در دوران شیردهی هستید به پزشک خود اطلاع دهید زیرا نباید درمان تزریقی انجام شود.

روش تزریق فیلر رووفیل


روش تزریق فیلر رووفیل

روش تزریق Revofil بسیار سریع است و اغلب فقط پانزده تا 30 دقیقه طول می‌کشد. زمان درمان به تعداد نواحی درمان و مقدار محصول مورد استفاده بستگی دارد. بسیاری از بیماران اصلاً دردی ندارند یا حداقل ناراحتی را تجربه می‌کنند. فیلر رووفیل به طور طبیعی در طول زمان توسط بدن دوباره جذب می‌شود، بنابراین با افزایش تولید کلاژن، نتایج طولانی مدت ممکن است.

ریکاوری برای تزریق فیلر رووفیل


برای بهبودی، باید پوست خود را به آرامی بشویید و تقریباً 2 هفته از دست زدن به نواحی تحت درمان خودداری کنید. این فعالیت اجازه می‌دهد تا پرکننده در پوست ته نشین شود و از ایجاد اختلال در محصول جلوگیری می‌کند.

همچنین باید از لایه‌بردارها، قرار گرفتن در معرض مستقیم خورشید و داروهای رقیق‌کننده خون تا زمانی که پزشک دستور دیگری بدهد، خودداری کنید. برخی از بیماران تصمیم می‌گیرند که 2 تا 3 هفته پس از اولین درمان، یک قرار ملاقات برای افزایش حجم کمی پس از ته نشین شدن فیلر تعیین کنند.

هزینه پرکننده رووفیل


هزینه تزریق ژل رووفیل کره برای تمامی نواحی صورت به جز زیر چشم به ازای هر سی سی 1 میلیون و پانصد هزار تومان می‌باشد.

عوارض جانبی فیلر رووفیل


عوارض جانبی رایج

عوارض جانبی زیر (که معمولاً در اطراف محل تزریق ایجاد می‌شوند) می‌توانند فوری رخ دهند، اما معمولاً طی 7 تا 14 روز از بین می‌روند:

  • سرخی
  • ورم
  • درد
  • کبودی
  • خارش
  • راش

عوارض جانبی نادر

در حالی که کمتر شایع است، باز هم باید از عوارض جانبی زیر آگاه باشید:

  • عفونت
  • نشت پرکننده از طریق محل تزریق
  • گرانولوم، نوعی واکنش التهابی به پرکننده
  • حرکت پرکننده از یک ناحیه به ناحیه دیگر

به منظور جلوگیری از افزایش عوارض جانبی بعد از تزریق ژل رووفیل، بسیار مهم است که به پزشکی باتجربه و کاربلد مراجعه کنید.

سؤالات متداول


آیا رووفیل فیلر خوبی است؟

رووفیل مقاومت قوی در برابر آنزیم نشان داده که به معنی ماندگاری بیشتر در پوست در مقایسه با سایر فیلرها است. در نتیجه نشان می‌دهد که مدت زمان نتایج رووفیل بسیار بیشتر از سایر پرکننده‌های پوستی HA است.

رووفیل پلاس چیست؟

رووفیل پلاس یک پرکننده پوستی است که برای کاشت پوست متوسط ​​تا عمیق و برای اصلاح چین و چروک‌های متوسط ​​تا شدید صورت (مانند چین‌های بینی) و بازگرداندن فرم صورت استفاده می‌شود. از رووفیل پلاس می‌توان برای حجم دهی و کانتورینگ لب نیز استفاده کرد.

ماندگاری فیلر رووفیل چقدر است؟

معمولاً بین 6 تا 18 ماه طول می‌کشد.

عناوین این مطلب

مقالات مرتبط

رزرو وقت و مشاوره رایگان