لوگو لیا کلینیک
Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

ژل ریوانس: تزریق به لب، رفع چین و چروک، ماندگاری + قیمت

عناوین این مطلب

ژل ریوانس (Revanesse) به یک درمان قابل تزریق گفته می‌شود که برای پر کردن حجم پوست و از بین بردن خطوط ظریف و چین و چروک (بخصوص در نواحی میانی صورت) طراحی شده است. مانند بیشتر فیلرهای پوستی، این درمان در درجه اول برای برطرف کردن نگرانی های مربوط به مسائل زیبای شناختی (مانند از بین رفتن حجم) در نظر گرفته شده است. این درمان تزریقی یکی از درمان های فراوان است که می تواند به طور موقت نشانه های پیری را از بین ببرد. برخی اوقات، مدت زمان دوام این درمان تا یک سال بر روی صورت پایدار باقی خواهد ماند.

مزایای استفاده از فیلر ریوانس


مزایای استفاده از فیلر ریوانسبرخی از مزایای استفاده از فیلر ریوانس عبارتند از:

نتایج با درجه ماندگاری بالا

با توجه به شکل کروی ذرات این ماده، بدن شما به سرعت این ذرات خارجی را قبول خواهد کرد و سرعت از بین رفتن آنها در داخل بدن با گذشت زمان سرعت کمتری پیدا خواهد کرد.

ایجاد ورم کمتر

طبق مطالعات انجام شده، فیلرهای ریوانس تا 24% کمتر از دیگر فیلرهای گسترده مورد استفاده، ورم ایجاد کرده اند.

نتایج طبیعی

این فیلر از یک تکنولوژی پیشرفته آسیابی مرطوب استفاده می کند که تمام ذرات را یکسان نگه داشته و به شما یک حد تعادل بین صافی و حجم برای یک ظاهر کاملاً طبیعی، اعطا می کند.

فیلر ریوانس چه مواردی را می تواند درمان کند؟


فیلر ریوانس چه مواردی را می تواند درمان کندمانند اکثر فیلرهای پوستی، این درمان به طور خاص برای ناحیه میانی صورت استفاده می‌شود. ناحیه میانی صورت، منطقه‌ای است که در آن اولین نشانه‌های کاهش حجم مرتبط با پیری قابل مشاهده است. در این ناحیه از صورت، کاهش حجم مرتبط با پیری به دلیل ترکیبی از افتادگی کلاژن، نازک شدن پوست و تغییر مکان چربی‌ها رخ می‌دهد. مناطق رایج برای اعمال این فیلر عبارتند از:

  • چین های مابین بینی و لب بالا
  • غدد اشکی
  • چروک دور چشم
  • گونه ها
  • گوشه های دهان
  • خطوط رژ لب
  • خطوط لبخند

کاهش حجم مربوط به پیری

یکی از متداول ترین نشانه های کاهش حجم مربوط به پیری، چین های مابین بینی و لب بالا می‌باشد. این چین ها، خطوط ظریف و چین و چروک هایی هستند که در اطراف بینی و ناحیه دهان به وجود می آیند. همچنین، از بین رفتن حجم می‌تواند در گونه ها (بخصوص در نقاط فرورفته و رأس استخوان های گونه) مشاهده شود.

همچنین، از بین رفتن حجم می‌تواند دیگر نقاط صورت (مانند ناحیه زیر چشمان) را تحت تأثیر قرار دهد. غدد اشکی به نقاط توخالی در زیر چشمان گفته می‌شود که می‌تواند در شما احساس خستگی را به وجود آورد. با پر کردن حجم ناحیه زیر چشمان، شما ظاهری جوان تر خواهید داشت.

طراحی اجزاء صورت و لب

نحوه کارکرد فیلر ریوانس چگونه است؟


نحوه کارکرد فیلر ریوانس چگونه استژل ریوانس به فیلری با ساختار هیالورونیک اسید گفته می‌شود که توسط یک تکنولوژی مخصوص به نام پیوند متقابل (Cross-Linking) به وجود آمده است. ترکیبی بین هیالورونیک اسید زیست سازگار و تکنولوژی پیوند متقابل به این درمان تزریقی نتایج طولانی مدت با ظاهر طبیعی بیشتر (مطابق با توقعات شما از درمان ضدپیری) اعطا خواهد کرد.

انواع فیلرهای ریوانس


  1. انواع فیلرهای ریوانسریوانس اولترا (Revanesse Ultra): برای خطوط مشخص، عمیق و چین و چروک ها، بخصوص خطوط خنده (چین های مابین بینی و لب بالا) و خطوط رژ لب (خطوط دور دهان) استفاده می‌شود.
  2. ریوانس بوسه (Kiss): برای برجسته کردن لب یا بازگردانی حجم به لب ها برای به وجود آوردن طرحی کامل تر استفاده می‌شود.
  3. ریوانس خالص (Pure): برای هیدراته و جوان کردن صورت، گردن، چانه، ناحیه پایین گردن (خط گردن و ناحیه شانه)، و دستان مورد استفاده قرار می‌گیرد.
  4. ریوانس طراحی (Contour): برای افزودن حجم به صورت، چانه، و آرواره همراه با مشخص کردن شکل برآمدگی بینی استفاده می‌گردد.

داوطلبان مناسب برای ریوانس چه کسانی هستند؟


داوطلبان مناسب برای ریوانس چه کسانی هستندبزرگسالانی که با مشکلاتی از قبیل خطوط ظریف، چین و چروک و افتادگی پوست بر روی ناحیه میانی صورت دست و پنجه نرم می‌کنند، معمولاً داوطلبان مناسبی برای انجام این درمان ها هستند. انجام یک مشاوره مشخص خواهد کرد که با توجه به شرایط پوستی و نگرانی ها، شما برای انجام این درمان تزریقی مناسب هستید یا خیر.

درمان تزریقی فیلر ریوانس


درمان تزریقی فیلر ریوانساین درمان، یک درمان تزریقی می‌باشد و بدان معنی است که از یک سوزن نازک برای تزریق مستقیم محصول فیلر پوستی به درون پوست شما استفاده خواهد شد. درمان های تزریقی که بدین شکل می‌باشند، می توانند بین 20 تا 30 دقیقه در اکثر مواقع انجام شوند. استفاده از یک کرم بی حسی موضعی بر روی پوست قبل از آغاز درمان و برای راحتی داوطلب، رایج می‌باشد.

آمادگی های قبل و مراقبت های بعد از فرآیند تزریق فیلر ریوانس


قبل از فرا رسیدن وقت ملاقات، شما باید چندین کار را برای آمادگی در برابر درمان خود انجام دهید. به عنوان مثال، شما به طور موقت باید استفاده از داروها و مکمل های رقیق کننده خون را متوقف کرده و ممکن است از شما دربعد از وقت ملاقات، شما قاخواست شود تا از محصولات پوستی بخصوص (مانند لایه بردارهای اسیدی یا رتینوئیدها) استفاده نکنید.

بعد از وقت ملاقات، شما قادر به دست زدن یا ماساژ دادن صورت خود نخواهید بود و باید از آب داغ، سونا و نور خورشید دوری کرده و همچنین بیش از اندازه عرق نکنید. شما فقط برای بازه زمانی 24 تا 72 ساعت ابتدایی پس از انجام فرآیند موظف به دنبال کردن دستورالعمل های مراقبت های بعد از درمان می‌باشید.

نتایج را چه زمانی مشاهده خواهید کرد؟

بسیاری از افراد ممکن است نتایج این درمان را بسیار زود، حتی پس از پایان ویزیت، مشاهده کنند. به علت استفاده از ژله‌های فیلر پوستی که قابلیت ایجاد حجم مصنوعی در پوست را دارند، ممکن است نتایج این درمان را در همان روز مشاهده کنید. این نتایج اولیه ممکن است در طول زمان “خالی از باد” شوند، اما نتایج اصلی شما در فاصله یک هفته پس از انجام فرآیند، هنگامی که پوست شما کلاژن مخصوص خود را تولید می‌کند، به وضوح نمایان خواهد شد. بهبود نتایج شما احتمالاً در طول چند روز پس از انجام فرآیند ادامه خواهد داشت.

مدت زمان ماندگاری نتایج ریوانس چقدر خواهد بود؟


نتایج این درمان برای ماندگاری با مدت تقریبی یک سال در نظر گرفته شده است. بیشتر داوطلبان می توانند انتظار ماندگاری نتایج را بین 10 تا 14 ماه در نظر بگیرند (اگر شدت نگرانی های پوستی و میزان عکس العمل آنها نسبت به درمان در نظر گرفته نشود). شما ممکن است در این بازه زمانی به یک وقت ملاقات نیاز داشته باشید. زمان این ملاقات، می تواند دوره پس از فرو نشستن نتایج مطلوب برای فرآیند شما باشد.

آیا استفاده از ریوانس امن است؟


بله، این درمان تزریقی امن می‌باشد. نه تنها تعداد ریسک های ایجاد زخم ناشی از انجام این درمان با خاصیت تهاجمی کم صفر می‌باشد، بلکه فرمول استفاده شده برای این درمان نیز زیست سازگار است. زیست سازگاری در یک درمان فیلری بدان معنی است که این فرمول شامل مولکول هایی می‌باشد که توسط بدن شما شناخته شده است. در این مورد، هیالورونیک اسید موجود در درمان شما با بدن شما سازگار خواهد بود و این بدان معنی است که شما نباید نگران ایجاد واکنش های آلرژیک باشید.

تفاوت فیلر ریوانس نسبت به دیگر فیلرها در چیست؟


تفاوت فیلر ریوانس نسبت به دیگر فیلرها در چیستریوانس از محصولات حیوانی ساخته نشده است و این امر باعث می‌شود تا فیلر موجود برای افرادی که دارای آلرژی یا حساسیت هستند، امن تر باشد. این فیلر همچنین زیست سازگار و قابل تجزیه در محیط زیست می‌باشد.

همچنین، فیلر ریوانس با توجه به تکنولوژی موجود فرمولاسیون خود، یک ژل صاف و با حس طبیعی را به وجود خواهد آورد که نسبت به دیگر محصولات مشابه مدت زمان ماندگاری طولانی تری را خواهد داشت.

ریوانس نه تنها احساسی طبیعی به شخص می دهد، بلکه شکل دهی و قالب دهی بهتری نسبت به دیگر فیلرهای پوستی با ساختار هیالورونیک اسید را دارد. این فیلر، یک گزینه مناسب برای داوطلبانی است که برای اولین بار در نظر دارند تا از فیلر استفاده کنند و دلیل انتخاب آن ایجاد احساس و ظاهری طبیعی در شخص می‌باشد.

هزینه فیلر ریوانس


هزینه تزریق ژل ریوانس کانادا برای رفع چین و چروک و همچنین حجم‌دهی نواحی لب و گونه به ازای هر سی سی 3 میلیون و سیصد هزار تومان می‌باشد.

عوارض جانبی استفاده از فیلر ریوانس


رایج ترین عوارض جانبی استفاده از فیلر ریوانس عبارتند از: کبودی، قرمزی، ورم، درد و خارش.

شما در صورت به وجود آمدن علامت هایی مانند درد غیرعادی، تغییرات در وضعیت بینایی، به وجود آمدن سفیدی بر روی پوست و در نزدیکی محل تزریق، یا هرگونه علامت غیرمنتظره، باید فوراً به دنبال مراقبت های پزشکی باشید.

بسیار نادر است، ولی در موارد جدی، عوارض استفاده از فیلرهای پوستی عبارتند از: ایجاد زخم، تار شدن دید، از دست رفتن بخشی از بینایی و کوری (در صورت تزریق نادرست فیلر پوستی به درون یک رگ خونی).

به منظور جلوگیری از بروز هرگونه عوارض جانبی بهتر است به پزشک مجرب و کاربلد مراجعه کنید.

سوالات متداول


مدت زمان ماندگاری عوارض جانبی در فیلرهای ریوانس چقدر است؟

عوارض جانبی رایج در فیلرهای ریوانس مانند قرمزی و ورم، که می توانند در اطراف محل تزریق به وجود آیند، فوری هستند. اما این موارد معمولاً بین 7 تا 14 روز برطرف می شوند.

آیا ریوانس، فیلر لب مناسبی است؟

ریوانس، بهترین راه حل برای حجم های از بین رفته خفیف تا متوسط در لب ها می باشد.

چه مواردی بر طول عمر درمان های فیلر ریوانس تأثیرگذار می باشد؟

فیلرهای ریوانس، در حین حفظ ظاهر طبیعی و احساس درون پوست، بر اساس میزان دوام خود بهینه می‌شوند. پس از انجام تزریق، مدت زمانی که فیلر ماندگار خواهد ماند، به ناحیه تحت درمان گرفته شده، نوع فیلر انتخاب شده و برخی از مشخصات شخصی (از جمله متابولیسم و درجه فعالیت شما)، بستگی خواهد داشت. به طور میانگین، مدت زمان ماندگاری ریوانس بین 6 تا 12 ماه خواهد بود.

عناوین این مطلب

مقالات مرتبط

رزرو وقت و مشاوره رایگان