لوگو لیا کلینیک
Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

هزینه لیزر موهای زائد: قیمت لیزر موهای زائد به تفکیک نواحی

عناوین این مطلب

بسیاری از افراد برای داشتن ظاهری تمیزتر در طول زندگی خود ماه‌ها زمان و مقادیر بسیار زیادی پول صرف از بین بردن موهای زائد بدن خود می‌کنند.

 افراد در طول زندگی خود به طور مجموع، برای رفع موقتی موهای زائد خود توسط انواع روش های اصلاح، هزینه های بسیار زیادی می پردازند. به همین دلیل امروزه مردم به دنبال گزینه‌های دائمی‌تری مانند لیزر موهای زائد هستند که هزینه ی اولیه ی بیشتری دارد اما در دراز مدت مقرون به صرفه است ؛ زیرا فرد را از سایر روش های اصلاح در طولانی مدت بی نیاز می سازد. با این حال، سوالی که احتمالاً خواهید پرسید این است: هزینه لیزر موهای زائد چقدر است؟

در این مقاله می توانید علاوه بر اطلاع از قیمت لیزر موهای زائد، راجع به عوامل مؤثر بر هزینه ی لیزر موهای زائد و دلایل مقرون به صرفه بودن آن بخوانید.

هزینه ی لیزر موهای زائد در لیا کلینیک


کلینیک زیبایی لیا با بهره مندی از بهترین و به روز ترین دستگاه های لیزر موهای زائد، اپراتورهای مجرب و کار آزموده و کادر درمانی پزشکی حرفه ای، خدمات لیزر موهای زائد را برای انواع نواحی بدن با هزینه های منطقی و مناسب ارائه می کند.

 قیمت لیزر موهای زائد برای نواحی مختلف بدن بانوان در کلینیک لیا به شرح زیر می باشد: (قیمت ها به تومان است)

اسم ناحیه

هزینه (به تومان)

گردن

80,000

خط ریش

65,000

گونه

65,000

چانه

45,000

صورت و گردن

195,000

پیشانی

55,000

پشت لب

45,000

گودی کمر

100,000

شکم

100,000

خط ناف

60,000

دور سینه

65,000

زیر بغل

110,000

بازو

190,000

کل کمر

150,000

ساعد

180,000

کل دست

225,000

خط بیکینی

50,000

روی باسن

150,000

ساق

250,000

ران

320,000

زانو

70,000

بیکینی

150,000

کل پا

500,000

همچنین پکیج های تخفیفی مختلفی برای لیزر موهای زائد در کلینیک لیا اندرزگو، برای رضایت مراجعین محترم در نظر گرفته شده است. هزینه ی پکیج های لیزر موهای زائد که شامل نواحی مختلف بدن می باشند مقرون به صرفه تر است.

اطلاعات راجع به انواع پکیج های لیزر ارائه شده توسط لیا کلینیک را می توانید در جدول زیر مشاهده کنید:

اسم پکیج (نواحی) قیمت تعداد جلسات محدودیت شات
سیلور (کل بیکینی، زیر بغل) 250,000 هر تک جلسه ندارد
گلد (ساق، کل بیکینی، زیر بغل) 390,000 هر تک جلسه ندارد

فول بادی اقتصادی

(ساعد، ساق، کل بیکینی، زیر بغل)

490,000 هر تک جلسه

ندارد

فول بادی کاربردی

(کل دست، کل پا، کل بیکینی، زیر بغل)

730,000 هر تک جلسه

ندارد

فول بادی کامل

(کل دست، کل پا، کل بیکینی، زیر بغل، باسن، شکم، گودی کمر)

890,000 هر تک جلسه

ندارد

سوپر فول بادی

(از پیشانی تا نوک انگشتان پا)

1,200,000 هر تک جلسه

ندارد

همچنین در کلینیک لیا قیطریه لیزر موهای زائد آقایان در نواحی مختلف بدن، توسط اپراتورهای مجرب آقا انجام می شود. هزینه ی لیزر موهای زائد برای آقایان با لیزر موهای زائد خانم ها مقداری متفاوت است.

قیمت های لیزر موهای زائد مردان را می توانید در جدول زیر مشاهده کنید:

قیمت لیزر موهای زائد مخصوص آقایان با دستگاه الکس کندلا در کلینیک لیا

صورت کامل

350,000

ساعد

300,000

پشت و جلوی گردن

180,000

بازو

180,000

گونه ها و خط ریش

130,000

کل دست

450,000

گوش ها

50,000

ساق

330,000

چانه

120,000

ران

450,000

کتف

340,000

کل پا

730,000

سرشانه

100,000

ناحیه تناسلی

190,000

زیربغل

110,000

ناحیه تناسلی کامل

300,000

گودی کمر

200,000

شکم و سینه

680,000

پشت کامل

680,000

شکم (زیر سینه تا بالای بیکینی)

340,000

پکیج های لیزر کاربردی و تخفیفی برای آقایان نیز مانند بانوان وجود دارند که به شرح زیر می باشد:

قیمت لیزر موهای زائد مخصوص آقایان با دستگاه الکس کندلا در کلینیک لیا

ناحیه

تعداد جلسات

قیمت

فول بادی کامل

تک جلسه ای

2,000,000

فول بادی اقتصادی

پکیج شش جلسه ای

هر جلسه 1,550,000

صورت و گردن ( گونه ها و خط ریش، پشت و جلو گردن، گوش ها)

تک جلسه ای

360,000

صورت و گردن اقتصادی ( گونه ها و خط ریش، پشت و جلوی گردن، گوش ها و سرشانه)

پکیج شش جلسه ای

هرجلسه 360,000

 

عوامل مؤثر بر هزینه ی لیزر موهای زائد


عوامل مؤثر بر هزینه ی لیزر موهای زائد

قیمت لیزر موهای زائد در افراد مختلف و در شرایط مختلف متفاوت است. دلیل این امر این است که شرایط مختلفی می‌تواند بر قیمت لیزر موهای زائد تأثیر بگذارد. در زیر لیستی از برخی از عواملی که می‌توانند بر هزینه لیزر موهای زائد تأثیر بگذارند آورده شده است.

اندازه ناحیه مورد نظر برای لیزر

اندازه ناحیه مورد نظر برای لیزر

یکی از مهمترین عوامل تعیین کننده قیمت لیزر موهای زائد، اندازه ناحیه ی مورد نظر برای لیزر است. به طور کلی، هر چه ناحیه بزرگتر باشد، هزینه لیزر موهای زائد آن ناحیه بیشتر خواهد بود زیرا به تعداد شات لیزر بیشتری نیاز است تا تمام آن ناحیه به طور کامل لیزر شود.

به طور مثال، هزینه ی لیزر موهای زائد بیکینی بیشتر از لیزر موهای زائد پشت لب خواهد شد. اما لیزر موهای زائد کل پا بیشتر از قیمت لیزر موهای زائد بیکینی هزینه خواهد داشت.

در اینجا هزینه ی لیزر موهای زائد خانم ها بر اساس اندازه نواحی تحت درمان آورده شده است:

  • صورت و گردن– 150 هزار تومان قیمت لیزر موهای زائد کل
  • بالای لب– 45 هزار تومان قیمت لیزر موهای زائد
  • چانه– 45 هزار تومان قیمت لیزر موهای زائد
  • زیر بغل– 110 هزار تومان قیمت لیزر موهای زائد
  • خط بیکینی– 50 هزار تومان قیمت لیزر موهای زائد
  • قیمت لیزر موهای زائد بیکینی_ 150 هزار تومان
  • پاها– 500 هزار تومان قیمت لیزر موهای زائد کل
  • کل کمر– 150 هزار تومان قیمت لیزر موهای زائد

توجه کنید، هر چه ناحیه موهای زائد شما بزرگتر باشد، هزینه درمان بیشتر است. با این حال، به خاطر داشته باشید که قیمت‌های فوق صرفا یک راهنما هستند. مبلغی که در نهایت می‌پردازید ممکن است با این موارد متفاوت باشد.

موقعیت مکانی

بطور کلی، هزینه زندگی در مناطق مختلف متفاوت است و این می‌تواند نیز تأثیری بر قیمت لیزر موهای زائد در این مناطق داشته باشد. به عنوان مثال، قیمت لیزر موهای زائد در تهران با اصفهان ممکن است متفاوت باشد.

این به دلیل تفاوت در هزینه زندگی در هر دو منطقه است. بنابراین، مراکز لیزر درمانی در تهران ممکن است مجبور به پرداخت اجاره بیشتر، خرید تجهیزات گرانتر و در کل داشتن هزینه‌های بالاتر باشند. به طور کلی، افزایش این هزینه‌ها می‌تواند تأثیری بر قیمت لیزر درمانی داشته باشد.

دستگاه لیزر مورد استفاده

این که مرکز لیزر از چه دستگاهی برای لیزر موهای زائد استفاده می کند عاملی بسیار تأثیر گذار در هزینه ی لیزر است. دستگاه های مختلفی با کیفیت ها و قیمت های مختلف در بازار وجود دارند. برای مثال لیزر موهای زائد با دستگاه های چینی یا قدیمی می تواند هزینه ی کمتری را به همراه داشته باشد اما تأثیر کمتری داشته باشد.

در کلینیک لیا لیزر موهای زائد توسط به روزترین دستگاه الکساندرایت کندلای آمریکایی (لیزر الکس) انجام می شود که بیشترین تأثیر را در رفع موهای زائد دارد و برای طیف وسیعی از رنگ پوست مناسب است. این دستگاه مجهز به سیستم خنک کننده ی منحصر به فرد کپسول کولینگ CDC می باشد که در کاهش درد و عوارض جانبی بسیار مفید است.

تعداد جلسات لیزری که نیاز دارید.

همانطور که قبلاً گفتیم، لیزر موهای زائد محدود به یک جلسه نیست. برای از بین بردن موثر تمام فولیکول‌های مو در آن ناحیه خاص، باید چندین جلسه (معمولاً سه تا هفت جلسه) لیزر انجام دهید..

تعداد جلسات بر اساس ناحیه‌ای از بدن که تجت لیزر قرار می‌گیرد متفاوت است.. هر چه تعداد جلساتی که برای تجربه نتایج دائمی نیاز دارید بیشتر باشد، باید هزینه بیشتری بپردازید. اما در نهایت ارزشش را دارد زیرا پس از گذراندن تمام جلسات توصیه شده، دیگر نیازی به استفاده و هزینه کردن برای اصلاح موهای زائد خود ندارید..

رنگ موها

یکی دیگر از عواملی که در تعیین قیمت لیزر موهای زائد نقش دارد رنگ موهای شماست. لیزر موهای زائد معمولاً برای موهای تیره‌تر موثرتر عمل می‌کند. به این دلیل که این رنگدانه موجود در موهای شما است که انرژی نور لیزر را جذب می‌کند.

بنابراین، هر چه موهای شما تیره‌تر باشد، این روند آسان‌تر است. با این حال، اگر موهای روشن دارید، ناراحت نباشید زیرا هنوز امیدی وجود دارد. یعنی باید تعداد جلسات بیشتری داشته باشید، چرا که به طور کلی برای رسیدن به نتایج مورد نظر به جلسات بیشتری نیاز دارید.

رنگ پوست

رنگ پوست

تأثیر رنگ پوست بر روی کارایی لیزر موهای زائد نیز حائز اهمیت است. در صورتی که پوست شما تیره یا برنزه باشد، لیزر ممکن است با چالش‌های بیشتری مواجه شود. زیرا دستگاه لیزر موهای زائد عملکرد بهتری در هنگامی دارد که کنتراست خوبی وجود داشته باشد، به عبارت دیگر وجود موهای تیره و پوست روشن.

در غیر این صورت، رنگدانه موجود در پوست می‌تواند به جای مو، انرژی لیزر را جذب کند و باعث سوختگی و آسیب به پوست شود. با این حال، راه حل‌هایی برای حل این مشکل وجود دارد. پزشک شما ممکن است به دستگاه لیزر موهای زائد دیگری متوسل شود یا انرژی دستگاه را کاهش دهد تا نتایج بهتری در تعداد جلسات بیشتری بدست آید. در کل، این روش باعث آسیب به پوست شما نخواهد شد.

ارائه دهنده خدمات

ارائه دهنده خدمات شما تعیین کننده نهایی هزینه لیزر موهای زائد خواهد بود. اگر می‌خواهید یک متخصص با مهارت بالا درمان شما را انجام دهد، احتمالاً باید هزینه بیشتری دهید. در حالی که یک کلینیک معتبر معمولاً به معنای هزینه بالاتر است، اما به این معنی نیز هست که خدمات با کیفیت بهتری دریافت خواهید کرد.

آیا لیزر موهای زائد مقرون به صرفه است؟


لیزر موهای زائد یک سرمایه گذاری یکباره است. این فرآیند نه تنها در هزینه شما صرفه جویی می‌کند، بلکه در زمان، درد و تلاش مرتبط با اپیلاسیون نیز صرفه جویی می‌کند. هزینه چند جلسه لیزر موهای زائد بسیار کمتر از هزینه‌ای است که یک عمر صرف خرید تیغ، کرم‌های رفع موهای زائد یا اپیلاسیون می‌شود. بنابراین به طور کلی می توان گفت لیزر موهای زائد روش ارزان تر و به صرفه تری برای رفع موهای زائد می باشد.

چطور برخی مراکز نسبت به سایرین، لیزر موهای زائد ارزان تری را ارائه می کنند؟


چطور برخی مراکز نسبت به سایرین، لیزر موهای زائد ارزان تری را ارائه می کنند؟

همانطور که گفته شد هزینه ی لیزر موهای زائد به عوامل متعددی بستگی دارد. اکثر این عوامل علاوه بر قیمت، بر کیفیت نیز دخیل هستند. به این صورت که لیزر موهای زائد با دستگاه های ارزان چینی یا قدیمی ارزان تر تمام می شود اما اثرات کمتری دارد و ممکن است عوارض جانبی بیشتری نیز داشته باشد. اکثر مراکز ارزان قیمت لیزر موهای زائد معتبر و دارای مجوز های لازم نمی باشند و حتی تحت نظارت پزشک و کادر درمانی حرفه ای اداره نمی شوند.

مسئله ی دیگری که وجود دارد تعداد شات لیزر است. بعضی مراکز با استفاده از تعداد شات کمتر هزینه ی کمتری دریافت می کنند اما باعث اثربخشی کمتر و به طول انجامیدن جلسات لیزر می شوند.

به طور کلی می توان گفت قیمت لیزر موهای زائد و کیفیت و تأثیر گذاری آن دو متغیر به هم وابسته می باشند پس بسیاری از مراکزی که قیمت های ارزان غیرمعقولی ارائه می دهند قابل اطمینان نیستند و قبل از مراجعه به آنها بهتر است تحقیقات جامعی انجام داد.

در انتها باید یادآوری کرد که لیزر موهای زائد اگرچه هزینه ی اولیه ی بیشتری نسبت به سایر روش ها دارد، شما را از یک عمر خرید لوازم اصلاح بی نیاز می کند و در نهایت در وقت و زمان شما صرفه جویی می شود. پس به طور کلی روشی مقرون به صرفه می باشد که ارزش سرمایه گذاری دارد.

سوالات متداول هزینه ی لیزر موهای زائد


آیا پرمویی تاثیری در قیمت لیزر موهای زائد دارد؟

خیر، میزان تراکم موها تأثیری بر هزینه ی لیزر ندارد بلکه بیشتر اندازه ی ناحیه ی مورد است که قیمت لیزر موهای زائد را تعیین می کند.

آیا ویزیت پزشک کلینیک قبل از لیزر در صورت نیاز، رایگان است؟

ناحیه ی مورد نظر برای لیزر، پیش از انجام لیزر توسط اپراتور مجرب بررسی خواهد شد. در صورت نیاز به ویزیت پزشک، ویزیت پزشک قبل از لیزر در کلینیک لیا رایگان می باشد.

آیا امکان ایجاد تغییراتی در پکیج ها وجود دارد؟

بله، در صورتی که تمایل داشته باشید می توانید نواحی هم اندازه را در پکیج ها جایگزین یکدیگر کنید.

قیمت دقیق لیزر موهای زائد را چگونه محاسبه کنم؟

برای بدست آوردن یک تخمین دقیق از قیمت لیزر موهای زائد، ابتدا باید هزینه لیزر برای هر ناحیه را از کلینیک مربوطه بپرسید. سپس هزینه هر ناحیه ای که می خواهید لیزر آن را انجام دهید را با هم جمع کنید. اینطوری هزینه هر جلسه لیزر موهای زائد مشخص می شود. برای بدست آوردن هزینه کلی، باید از پزشک کلینیک در مورد تعداد جلسات مورد نیاز خود استعلام بگیرید.

آیا امکان پرداخت اقساطی برای لیزر موهای زائد وجود دارد؟

به دلیل این که لیزر موهای زائد در فواصل حدود یک و نیم ماهه انجام می شود و هزینه ی هر جلسه نیز جداگانه در همان جلسه پرداخت می شود، پرداخت هزینه ی لیزر موهای زائد به خودی خود ماهیت اقساطی دارد.

هزینه ی لیزر موهای زائد بیکینی چقدر می باشد؟

هزینه ی لیزر بیکینی در کلینیک های مختلف متفاوت است. قیمت لیزر موهای زائد بیکینی در کلینیک لیا برای هر جلسه 150000 تومان می باشد.

عناوین این مطلب

مقالات مرتبط

رزرو وقت و مشاوره رایگان