لوگو لیا کلینیک
Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

ژل آلیاکسین SR سوئیس: فیلر برای زیر چشم، گونه و چانه + قیمت

عناوین این مطلب

ژل آلیاکسین، یک روش درمانی غیر تهاجمی به منظور کانتور (صورت و حجم و برش دهی به اجزا صورت)، لیفت صورت و هیدراته سازی و آب رسانی به بافت پوست، انجام می شود. این متد درمانی، شیوه ای موثر و کاملا ایمن است و نتیجه ای سریع را در ترمیم بافت پوست و زیبا و متناسب سازی اجزا صورت، نمایان می کند.
همانند ترکیبات تزریقی پروفایلو (Profhilo)، پایه ساختار شیمیایی آلیاکسین ها نیز ترکیب شیمیایی هیالورونیک اسید است.ترکیبات آلیاکسین می توانند در نواحی متعددی از اجزا صورت به جهت ترمیم به کار روند و اما در مورد میزان مورد نیاز تزریق این ژل می توان بیان داشت، در طی یک جلسه درمانی به میزان 2 میلی لیتر از این ترکیب به عضو مورد نظر صورت، تزریق می شود و البته لازم به ذکر است که برای بافت لب، تنها به میزان 1 میلی لیتر تزریق می شود.

آلیاکسین چه گونه ترکیبی است؟


آلیاکسین چه گونه ترکیبی استترکیبات آلیاکسین همانند ترکیبات پروفایلو، به علت آنکه ماهیت زیست محرکی (biostimulator) دارند، از دیگر ترکیبات تزریقی پوستی متفاوت هستند. ماهیت زیست محرکی بدین معناست که این ترکیبات تزریقی سبب تحریک سنتز پروتئین های کلاژن و الاستین در بافت پوست شده و سبب افزایش خاصیت ارتجاعی و رطوبت پوست می شوند؛ البته باعث از بین رفتن حس ناخوشایندی و تپل شدن و پر شدن صورت نیز می شود. به عبارتی دیگر، این تزریق، می تواند به کاهش افتادگی و شل شدگی پوست نیز منجر شود. در پایان می توان اضافه نمود که استفاده از ژل مذکور، سبب ایجاد ظاهری جوان تر در پوست شما می شود و علت این نتیجه مطلوب این است که این ترکیب ژل، زیست سازگار است و به ترکیبات طبیعی بافت پوست بسیار نزدیک است. از دیگر کاربردهای این ژل، استفاده جهت افتادگی پوستی ناحیه گردن می باشد که تزریق فیلر آلیاکسین نسبت به سایر ترکیبات تزریقی در اولویت قرار دارد، چرا که ترمیم شل شدگی پوست گردن، یک چالش مهم در تاریخ متد های ترمیمی بوده است و طبق گزارشات دریافتی، استفاده از ترکیباتی دیگر مانند بوتاکس و یا ترکیبات پرکننده سنتی، چندان مثمر به ثمر نبوده است؛ علت آن است که ترکیبات مذکور، تنها بافت پوست را پرمیکنند، اما فیلر پوستی آلیاکس، علاوه بر پرنمودن بافت پوست، سبب تحریک مکانسیم های طبیعی ترمیم کننده و جوان کننده بافت پوست نیز می شود.
ترکیب شیمیایی ژل آلیاکسین در واقع یک هیالورونیک اسید فوق خالص شده به عنوان فیلر و پر کننده پوستی است، که به جهت آبرسانی و هیدراته سازی بافت پوست، لیفت صورت و همچنین کانتور و شکل دهی به اجزا صورت، استفاده می شود. این شیوه ترمیمی به صورت غیر تهاجمی عمل نموده و سبب حفظ شکل و حالت خاص و منحصر چهره شما می شود. نتیجه تزریق، بسیار ایمن می باشد و سبب نتیجه ای قابل پیش بینی و با جلوه ای کاملا طبیعی در جوان سازی چهره شما می شود.

فرمولاسیون های متنوع آلیاکسین


فرمولاسیون های متنوع آلیاکسین

در دسترس بیماران، چهار فرمولاسیون متفاوت از آلیاکسین ها وجود دارد که هر چهار از آنها از ترکیب پایه هیالورونیک اسید استفاده می‌کنند. این ترکیب ساختاری در چهار نوع تولید شده است که تفاوت‌هایی در میزان جرم ملکولی، ساختار ملکول‌های سازنده و خاصیت ارتجاعی-چسبندگی دارند. به همین دلیل، این چهار فرمولاسیون متفاوت را تشکیل می‌دهند و علت ساختار چهارگانه این ترکیب، استفاده اختصاصی هر نوع آلیاکسین در یک ناحیه خاص از صورت است. به عبارت دیگر، نمی‌توان از یک فیلر پوستی یکسان برای تمام قسمت‌های صورت استفاده کرد.

شکل دهی و بازسازی بافت پوست

تزریق آلیاکسین دو خاصیت را به طور همزمان به همراه دارد که عبارت انداز، ایجاد لیفت صورت و همراه آن، محدودسازی زیستی بافت صورت که سبب کمک به شکل دهی و ترمیم تعادل اجزا چهره شما می شود. اثرات این ترمیم می تواند به مدت طولانی ماندگار باشد.

حجم دهی به میزان لازم و ضروری به اجزا صورت

آلیاکسین، تزریقی موثر در بازسازی و حجم دهی اعضا صورت خواهد بود. در تزریق این ترکیب ترمیمی به گونه ای اصول رعایت شده تا تقارن مناسب دو نیمه چهره بیمار به خوبی حفظ شده و چهره ترمیم یافته به صورت چهره ای طبیعی جلوه کند.

ترکیبات آلیاکسین، عملکردی موثر دارند

چین و چروک ها و عیوب شایع پوستی به راحتی و با عملکردی موثر، با تزریق آلیاکسین قابل ترمیم هستند.

ترمیم خطوط ظریف پوست

زمانی که شما با تزریق آلیاکسین، استحکام ساختاری بافت پوست و صورت طبیعی چهره را حفظ و ترمیم می کنید، به دنبال آن، خطوط ظریف پوستی، خطوط بافت لب به همراه کانتور و فرم دهی به بافت لب نیز انجام خواهد شد.

مزایا استفاده از پرکننده های پوستی آلیاکسین


مزایا استفاده از پرکننده های پوستی آلیاکسینپرکننده های پوستی آلیاکسین باعث حجم دهی بافت صورت شما می شوند و ظاهری جوان را در چهره شما ایجاد می کنند. اما دیگر مزایایی وجود دارد که ممکن است از چشم شما پوشیده مانده باشد.

در ادامه به چندین مزیت در نتیجه نهایی استفاده از این پرکننده های پوستی اشاره شده است:

  •   سبب افزایش تراکم پروتئینی دو پروتئین رایج پوستی، کلاژن و الاستین می شود.
    در اثر افزایش سن، میزان سنتز کلاژن و الاستین کاسته می شود، در نتیجه استفاده از این ترکیب سبب تحریک سنتز مجدد این دو ساختار پروتئینی شده و نقش مهمی در ترمیم و جوان سازی پوست دارد.
    یکی از ترکیبات اصلی فرمولاسیون آلیاکسین ، هیالورونیک اسید است که به عنوان عنصر افزاینده میزان تراکم کلاژن و الاستین محسوب می شود.
  • می توان گفت به صورت کلی نتایج ترمیمی به صورت سریع بروز می کنند
    نتایج این ترمیم در عرض یک هفته خود را نشان می دهند، اما با این حال ممکن است که جهت تثبیت نهایی در پوست صورت و جلوه کردن نتیجه نهایی، دو هفته زمان نیاز داشته باشد. اغلب بیماران، نتیجه دریافتی خود را در مدت دو هفته کسب می کنند. در صورتی که بیمار بعد از تزریق و ترمیم، به خوبی از بافت پوست خود نگهداری و حفاظت کند، اثرات ترمیمی آلیاکسین نیز به مدت طولانی باقی می مانند.
  •  در این روش ترمیمی، کم ترین میزان خطر و ریسک محتمل است
    پرکننده های پوستی آلیاکسین، کم ترین میزان خطر را به همراه داشته و بلافاصله بعد از تزریق ممکن است که شما شاهد تورم ، التهاب و سرخی و همچنین کبودی در محل تزریق باشید ،این اثرات به طورمعمول خفیف هستند و بعد از چند روز از بین می روند.
    تجربه اثرات و عوارض جانبی خطرناک در این متد ترمیمی، امری بسیار نادر است که در این زمینه به میزان تجربه و مهارت پزشک معالج شما بستگی دارد که تا چه میزان، عوارض جانبی را به تناسب کیفیت کار خود به بیمار تحمیل کند.
  •  می توان به صورت همزمان با دیگر متد های ترمیمی، از آلیاکسین استفاده نمود
    یکی از ویژگی های خاص و ارزشمند آلیاکسین، این است که می تواند همزمان با سایر فرایند های ترمیمی همراه شود. در حقیقت، آلیاکسین می تواند با متد بوتاکس ترکیب شده وسبب ایجاد نتیجه ای با کیفیت بهتر به جهت ایجاد جلوه ای صاف تر و طبیعی تر در چهره بیمار بشود.
  • نتایج ترمیمی حاصل از آلیاکسین به مدت طولانی ماندگار هستند
    نتایج و اثرات ترمیم آلیاکسین بین 6 تا 18 ماه ماندگاری دارند که میزان دقیق این زمان به چندین فاکتور بستگی دارد. سبک زندگی بیمار و میزان مراقبت از پوست توسط بیمار و مکان و عضوی از صورت که ترمیم یافته نیز در تعیین مدت زمان ماندگاری اثرات ترمیمی موثرند.
  • نتایج ترمیمی بسیار ظریف و نامحسوس اند
    با تزریق آلیاکسین، ترمیم به صورت کاملا طبیعی جلوه میکند و اثراتی چندان از ترمیم پوستی و تزریق و مصنوعی بودن چهره، قابل مشاهده نیست.
  • سبب کاهش حداکثری جای زخم های پوستی می شود
    یکی از بهترین مزایا آلیاکسین، ترمیم کنندگی و کاهش حداکثری جای زخم های پوستی است. تزریق هیالورونیک اسید به کار رفته در آلیاکسین، باعث نرم شوندگی بافت محل زخم صورت می شود و به گونه ای تزریق شده که محل تزریق در مجاورت محل اسکار پوستی می باشد.
  • این متد درمانی به زمان و دوره ریکاوری نیاز ندارد
    شما می توانید تنها ظرف یک پروسه ترمیمی کم تر از 10 دقیقه، این عمل ترمیمی را انجام دهید. این متد یک روش غیر تهاجمی است، بدین معنا که دوره آمادگی پیش از عمل، جراحی و دوره از کارافتادگی و استراحت بعد از عمل در این روش وجود ندارد.

Aliaxin filler چه کاربردی دارد؟


Aliaxin filler چه کاربردی دارد

شکل دهی و حجم دهی به بافت لب و گونه ها

شکل دهی و حجم دهی به بافت لب و گونه هاتزریق آلیاکسین سبب افزایش حجم در ناحیه استخوان های گونه شده وظاهری برجسته در گونه ها ایجاد می کند. این متد ترمیمی به نسبت روش جراحی لیفت صورت، با میزان سطح کم تری از تهاجم بافتی همراه است.

محو شدن و حذف خط لبخند

محو شدن و حذف خط لبخند

این خطوط شامل :

  • خط بین دهان تا چانه (خط بغض)
  • خطوط عمیق از پایین بینی تا دو سمت دهان کشیده شده اند (خطوط دورلب)
  • خطوط لبخند (خطوط عمودی که از دو طرف بینی و اطراف دهان ادامه دارند)

آلیاکسین در ناحیه خطوط عمیق و چین های اصلی اطراف دهان، تزریق شده و سبب افزایش حجم در نایحه مذکور شده و در نتیجه سبب کاهش میزان وضوح و تشخیص خطوط و چین و چروک در بافت پوست می شود.

تغییر شکل و فرم دهی به ساختار فک و چانه

تزریق آلیاکسین در محل چانه مسبب ایجاد :

  • سفت سازی و استحکام بخشی به ساختار پوست
  • برجسته سازی فرم ناحیه چانه و فک
  • کاهش و تقلیل ظاهر نامناسب چانه های کوچک
  • کشیده تر جلوه دادن چانه به جهت اینکه اعضا صورت نسبت به یکدیگر ساختاری متعادل و متناسب داشته باشند.

درمان و ترمیم اسکار آکنه و جوش های پوستی

عادتاً، پرکننده‌های آلیاکسین به طور معمول زیر محل زخم تزریق می‌شوند تا برآمدگی و اصلاح سطح چال و فرو رفتگی اسکار را بهبود بخشند و به پوست ظاهری صاف و درخشنده‌تر ببخشند.

از بین بردن خطوط و چین های ناحیه گردن

از بین بردن خطوط و چین های ناحیه گردنپرکننده های تزریقی آلیاکسین می توانند نتایجی تقریبا سریعی را در ترمیم پوست ناحیه گردن از خود نشان بدهند و شکل دهی و ترمیم در جهت جوان سازی بافت پوست ناحیه گردن را با کیفیت اعمال می کنند.

استفاده از پرکننده های پوستی آلیاکسین به جهت حجم دهی و پرکردن گودی زیر چشم ها

پرکننده های پوستی آلیاکسین می توانند به خوبی حجم دهی کنند و به عنوان یک انتخاب مناسب و عالی برای ترمیم گودی و فرورفتگی زیر چشم محسوب می شوند. این فیلرها نه تنها نتایج سریعی ارائه می دهند، بلکه بافت پوست را به افزایش تولید کلاژن و الیاکسین تحریک می کنند، که در نتیجه حجم دهی گودی زیر چشم را به مدت طولانی انجام می دهند. استفاده از این فیلرهای پوستی منجر به دریافت مزایای دیگری نیز می شود، از جمله:

افزایش جوانی و تازگی پوست

بهبود ظاهر چین و چروک های صورت

بهبود الاستیسیته و سفتی پوست

بهبود ظاهر جای جوش و زخم های پوستی

افزایش آبرسانی و رطوبت پوست

بهبود ظاهر ناهمواری ها و نقاط تیرگی پوستی

  • ناحیه تیره شده دائمی زیر چشم
  • تورم و بیرون آمدگی در قالب کیسه زیر چشم
  • خطوط ظریف پوست و البته چین و چروک های اطراف چشم

چه کسی کاندیدا مناسبی برای استفاده از فیلر پوستی آلیاکسین است؟


چه کسی منتخب مناسبی برای استفاده از فیلر پوستی آلیاکسین استافرادی که به دنبال روش های ترمیمی غیر تهاجمی و غیر جراحی هستند تا بتوانند نشانه ها و چروک های پیری خود را ترمیم کنند، می توانند کاندیدا مناسبی برای دریافت فیلر های پوستی آلیاکسین باشند.
در حالی که می توان گفت این فیلر پوستی برای اغلب انواع پوست ها، رنگ ها و میزان حساسیت های پوستی مختلف مناسب خواهد بود، اما متد ترمیم پیشنهادی برای بیمارانی که میزان حساسیت پوستی شدیدی دارند، نخواهد بود و یا حتی بیمارانی که بافت پوست ناحیه تحت تزریق آنها عفونت و سوزش دارد نیز کاندیدا مناسب دریافت این متد ترمیمی نخواهند بود. پزشک در جلسات اولیه مشاوره پیش از عمل ترمیم، به شما در انتخاب نوع مناسب ازفیلر های پوستی آلیاکسین کمک خواهد کرد.

دستورالعمل شرایط پیش از انجام عمل تزریق ژل آلیاکسین


پیش از تزریق فیلر پوستی آلیاکسین

  • از استعمال آسپیرین و داروهای غیر استروئیدی ضد التهاب مانند ایبوبروفن خودداری کنید.
  • در صورتی که از داروهای رقیق کننده خون با نسخه پزشک استفاده می کنید، مانند دارو کومادین (Coumadin) و یا دارو پلاویکس (Plavix)، می باسیت با پزشک خود مشورت کنید و بدانید که آیا ممکن است که به مدت 7 تا 10 روز پیش از زمان تزریق و حداقل دو روز بعد از زمان تزریق، از استعمال دارو خودداری کنید یا خیر.
  • از انجام عمل های درمانی و ترمیمی دندان به مدت 2 هفته پیش و 2 هفته پس از زمان تزریق، خودداری کنید.

پروسه تزریق فیلر پوستی آلیاکسین چگونه است؟


پروسه تزریق فیلر پوستی آلیاکسین چگونه استگام اول- ارزیابی وضعیت صورت و نفشه و طرح کشی مسیر ترمیمی

در ابتدا پزشک، ظاهر و رنگ صورت شما را ارزیابی کرده و نواحی از صورت که قرار است توسط فیلر پوستی مذکور تقویت شود را بررسی می کند و ممکن است، مناطق خاص و استراتژیک تزریقی به جهت سهولت کار برای تزریق کننده، علامت گذاری شود.

گام 2 – پاکسازی محل تزریقی و بی حس سازی محل تزریق

محل تزریق مورد نظر را با استفاده از محلول های آنتی باکتریال، ضدعفونی و پاکسازی کرده و در ادامه پزشک از پماد بی حس کننده به جهت بی حس سازی پوست استفاده کرده و یا در مواردی، ماده بی حس کننده را به صورت تزریق موضعی استفاده می کنند.

گام 3 – مرحله تزریق فیلر پوستی

مدت زمان تزریق در هر یک از محل های تزریق پوستی تنها چند لحظه زمان می برد. پروسه تزریق اولیه به همراه ماساژ و بررسی نتایج به دست آمده در حین زمان تزریق انجام شده و در ادامه متناسب با نتایج بررسی شده، میزان فیلر اضافی در تزریق ثانویه نیز به پوست تزریق شده و البته میزان، کیمیت و کیفیت تزریق ثانویه می تواند طبق صلاحدید پزشک متغیر باشد.
متناسب با تعداد نواحی که در چهره شما باید ترمیم شود، زمان دقیق پروسه تزریق مشخص خواهد شد، به گونه ای که کل پروسه تزریق می تواند به کوتاهی تنها 15 دقیقه به طول بیانجامد و یا اینکه می تواند به مدت یک ساعت نیز به طول بیانجامد که مدت تزریق، مبتنی بر میزان مساحت مورد نیاز ترمیمی، در چهره بیمار می باشد.

مرحله بعد از تزریق و ترمیم فیلر پوستی


بعد از مرحله تزریق فیلرپوستی آلیاکسین :

  • اغلب واکنش های پوستی حاصل از تزریق فیلرها پوستی شامل سرخی، تورم، کبودی و حساس شدن پوست می باشد. این علائم ظرف مدت چند روز بعد از تزریق از بین می روند اما می توانند به مدت یک هفته در چهره شما باقی مانده و سپس ترمیم و محو شوند.
  • کمپرس سرد می تواند به جهت کاهش میزان تورم و سرخی ایجاد شده، گزینه مناسبی باشد.
  • در 24 ساعت اولیه بعد از اعمال تزریق فیلر، از در معرض آفتاب قرار گرفتن و یا امواج لامپ UV بپرهیزید. قرار گرفتن در معرض آفتاب و یا حرارت زیاد، می تواند باعث افزایش قرمزی، کبودی و یا تورم به صورت موقت در بافت پوست محل تزریق بشود.
  • بیماران تا 48 ساعت بعد از زمان تزریق باید از انجام فعالیت های ورزشی سنگین بپرهیزند، به جهت اینکه فیلر تزریق شده در بافت پوست حرکت نکرده و جابجا نشودو همچنین میزان فشار جریان خون در مدت 48 ساعت اولیه بعد از تزریق در بافت پوست نباید افزایش یابد.
  • از مصرف آسپرین و دیگر داروهای غیراستروئیدی ضد التهاب، مگر در موارد ضرورت پزشکی، خودداری شود. ازجمله داروهای غیر استروئیدی ضد التهاب، می توان به ایبوبروفن و ادویل (Advil) اشاره نمود.
  • از لمس زیاد و اضافی و یا ماساژ ناحیه تزریقی به مدت 6 ساعت بعد از زمان تزریق، بپرهیزید.

چه مدت زمانی اثر ترمیمی آلیاکسین در پوست ماندگار است؟


چه مدت زمانی اثر ترمیمی آلیاکسین در پوست ماندگار است

مدت زمان ماندگاری این اثر ترمیمی متناسب است با میزان ترمیم مورد نیاز پوست، سن و سبک زندگی بیمار. پزشکان معتقدند که آلیاکسین می تواند ماندگاری طولانی مدت و موثری داشته و به مدت 6 تا 12 ماه این ماندگاری به طول بیانجامد و البته پیشنهاد می شود که بیمار کافی است، سالی یک یا دو بار به جهت تمدید فیلر، تزریق را تکرار کند.

هزینه تزریق ژل آلیاکسینSR سوئیس چقدر است؟


هزینه تزریق ژل فیلر آلیاکسین SR سوئیس برای تمامی نواحی صورت، به ازای هر سی سی 4 میلیون و سیصد هزار تومان می‌باشد.

آیا هیچ گونه عوارض جانبی و یا خطری در متد ترمیمی تزریق آلیاکسین، وجود ندارد؟


تورم و کبودی محل ترمیم و تزریق یک عارضه جانبی رایجی است که می توان از آن به عنوان یک عارضه قابل پیش بینی یاد کرد که تنها به مدت چند روز باقی می ماند و سپس اثرات مذکور ازبین می روند.
دیگر عوارض وابسته خواهند بود به نوع پروسه ترمیمی که می تواند شامل: تورم طولانی مدت، درد، خارش و میزان ترمیم ضعیف بافتی و به جای ماندن جای زخم و اسکار حاصل از تزریق فیلر باشد.

سوالات رایج و متعدد در مورد آلیاکسین


آیا آلیاکسین به صورت موقتی و یا به صورت دائمی اثرات ترمیمی دارد؟

ترکیب هیالورونیک اسید به کار رفته در آلیاکسین به صورت کامل بعد از یک دوره چند ماهه تخریب و تجزیه می شود، در نهایت هیچ اثری از ماده تزریق شده بعد از گذر چند ماه در بافت پوست باقی نمی ماند.

آیا در ترکیب آلیاکسین از لیدوکائین استفاده شده است؟

این برند خاص تولید کننده فیلرهای پوستی که در مقاله ذکر شده است، در ترکیب فیلر های خود هیچ گونه ترکیب لیدوکائین به عنوان یک ماده بی حس کننده استفاده نکرده است.

آیا ترکیب ساختاری آلیاکسین، هیالورونیک اسید است؟

آلیاکسین، ترکیب فوق خالص شده هیالورونیک اسید است که ماهیت پرکننده پوستی دارد و به منظوره آب رسانی و هیدراته سازی بافت پوست، حجم دهی و شکل دهی به همراه لیفت اجزا صورت، استفاده می شود.

عناوین این مطلب

مقالات مرتبط

رزرو وقت و مشاوره رایگان