لوگو لیا کلینیک
Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

فیشیال صورت با دستگاه فیشیال حرفه ای M-1898A

عناوین این مطلب

فیشیال نوعی پاکسازی عمیق پوست صورت است که برای تمیز کردن منافذ پوستی، حذف سلول‌های مرده ی پوست و درمان عارضه های رایج پوستی مانند جای جوش، تیرگی زیر چشم و چین و چروک و سایر علائم پیری استفاده می‌شود. درمان های فیشیال مدرن روشی مطمئن برای داشتن پوستی صاف و لطیف و جوانسازی صورت هستند. با این اوصاف جای تعجبی نیست که فیشیال های ماهانه چقدرمی توانند به زیبایی فرد کمک کنند.

در کلینیک زیبایی لیا، خدمات فیشیال زیر نظر متخصص زیبایی صورت میگیرد. قبل از هر گونه درمان، پزشک با شما در مورد نوع پوستتان، مسائل روزمره که با آن سروکار دارید و عارضه هایی که می خواهید درمان کنید، صحبت خواهد کرد. متخصصین کلینیک زیبایی لیا قبل از ارائه راه حل، پوست شما را بررسی میکنند و عارضه ی پوستی شما را تجزیه و تحلیل میکنند. سپس محصولات و روش های درمانی را که متناسب با پوست شماست انتخاب می کنند.

برای کسب اطلاعات بیشتر و یا رزرو نوبت با شماره 02128426546 تماس حاصل فرمایید.

دستگاه فیشیال حرفه ای هشت کاره مدل M-1898A چیست؟


دستگاه فیشیال حرفه ای هشت کاره مدل M-1898A دستگاهی است که با استفاده از آن می‌توان کارهای مرسوم برای فشیال را به راحتی انجام داد. دستگاه فیشیال هشت کاره یکی از این دستگاه‌هاست که برای فیشیال در منزل، فیشیال در سالن و همچنین در کلینیک‌ها مناسب است. سبک و قابل حمل است، دارای ابعاد نه چندان بزرگ است که باعث می‌شود به راحتی بتوان آن را حمل کرد. دستگاه فشیال ۸ در ۱ مدل M-1898A در پاکسازی پوست به صورت شما کمک می کند تا بهترین عملکرد را داشته باشد و از هرنوع آلودگی محیطی و خارجی زدوده شود.

دستگاه فیشیال

 

هندپیس های دستگاه فیشیال حرفه ای هشت کاره:

  • های فرکانسی: ابزاری است که با افزایش گردش و جریان خون با استفاده از اشعه ماوراءبنفش ضمن نابود کردن باکتری ها، پوست را استریل کرده و اثر آکنه و جوشهای چرکی را از بین می برد؛ و پوست را صاف و یکدست می کند.
  • قلم میکرودرم: یک روش آبرسانی غیر تهاجمی که علاوه بر لایه برداری از پوست باعث جوانسازی و افزایش رشد کلاژن می شود؛ و این امر در بهبود رنگ پوست صورت شما و پر کردن چین و چروک موثر است.
  • اولتراسونیک: با بهبود سرعت جریان لنف، چین و چروک را با سفت کردن صورت، کاهش می هد؛ و با افزایش متابولیسم موجب کاهش پفی دور چشم و کاهش تیرگی زیر چشم می شود. کک و مک و علائم پیری را بهبود می بخشد. ماهیچه های تنبل را سفت کرده و التهاب را کاهش می دهد. 2 پروب دارد. یکی برای بدن و صورت و کوچکتری برای چشم مناسب است.
  • قلم برداشتن لک: در رفع لکه های پیری و لکه های حاصل از آفتاب موثر است.
  • وکیوم سینه: فرم دهی و بلند کردن سینه، تقویت سینه
  • اسپری تفنگی: آبرسانی و تغذیه پوست با هیالورونیک، مواد معدنی و آنتی اکسیدان های غنی، منیزیم و بسیاری ویتامین ها، انجام می دهد. موجب افزایش تولید کلاژن، کاهش آکنه و روشن شدن رنگ پوست، همچنین سفتی پوست می شود. درخشش و شادابی پوست را تظمیم می کند.
  • گالوانیک: جذب مواد مغذی را افزایش داده و بافت آن را تقویت میکند. ضد چروک و صاف کننده پوست است.
  • سم زدایی از کل بدن از طریق سیستم لنفاوی: هندپیس استثنایی، برای سم زدایی پوست و ادامه روند طبیعی پوست می باشد.

ویژگیهای دستگاه فیشیال حرفه ای هشت کاره


درمان فیشیال که درکلینیک قیطریه و اندرزگو انجام میگیرد فواید زیادی برای پوست دارد. در این بخش به برخی از فواید فیشیال اشاره می کنیم.

 

ویژگیهای دستگاه فیشیال

 

کاهش استرس 

اثرات استرس در ابتدا در صورت فرد قابل مشاهده هستند، به ویژه در مناطق فک و شقیقه. استرس می‌تواند باعث جوش زدن، درد، التهاب، افتادگی و زوال پوست شود. ماساژ صورت معمولاً همراه با فیشیال است که باعث کاهش اضطراب فرد می‌شود. ماساژ صورت باعث فعال شدن سیستم عصبی سمپاتیک می‌شود که این امر سطح اضطراب را کاهش می‌دهد و خلق و خوی را بهبود می‌بخشد. فعالیت سیستم عصبی پاراسمپاتیک به آرام شدن و کاهش تنش کمک می‌کند و استرس را کاهش می‌دهد و باعث آرامش روانی می‌شود. به طور مشابه، استفاده از رایحه‌های طبیعی در پاک کننده‌ها، ماسک‌ها، لایه بردارها و حوله‌ها می‌تواند به شما کمک کند تا آرامش پیدا کنید و اثرات ناشی از تنش و استرس را در پوست و صورت خود کاهش دهید. بدون شک، درمان‌های فیشیال بهترین راه برای درمان عارضه‌های پوستی و مراقبت از پوست می‌باشند.

پاکسازی و سم زدایی پوست

درمان فیشیال می تواند پوست شما را پاکسازی و سم زدایی کند. فیشیال باعث پاکسازی عمیق میشود که پوست را از تجمع روغن ها، سموم و کثیفی خلاص می کند. درمان فیشیال از طریق لایه برداری، پوست مرده را از بین می برید و منافذ پوست را باز می کند که باعث جذب ویتامین ها و مواد مغذی لازم برای تقویت پوست مانند ویتامین C و E، رتینوئیدها و محرک های کلاژن می شود. درمان فیشیال از طریق سم زدایی صورت، موجب میشود پوست شما نرم تر و لطیف تر به نظر برسد و درخشندگی قابل توجهی پیدا کند.

ضد پیری

درمان فیشیال می‌تواند خواص ضدپیری داشته باشد. با تحریک سلول‌ها، فیشیال می‌تواند آسیب‌های ناشی از قرارگرفتگی در معرض نور خورشید، چین و چروک‌ها و لکه‌های پیری را کاهش دهد. این امر باعث بهبود بافت، درخشندگی و کاهش التهاب پوست می‌شود و تولید کلاژن را تحریک می‌کند. درمان فیشیال ضدپیری، به عنوان یک روش غیرتهاجمی برای کند کردن روند پیری در پوست بالغ عمل می‌کند و با لایه‌برداری و مرطوب کردن پوست، بافت، رنگ و درخشندگی پوست را بهبود می‌بخشد. به نظر می‌رسد کمبود گردش خون، زنان را سریعتر پیر می‌کند. تحریک عضلات صورت می‌تواند جریان خون را افزایش دهد و باعث بازسازی سلول‌های جدید پوست شود. جریان و گردش خون به پوست، رنگ و شادابی بیشتری می‌بخشد و در نتیجه علائم پیری را کاهش می‌دهد. نتایج درمان فیشیال به صورت آنی قابل مشاهده هستند و گردش خون فوراً پس از اتمام درمان فیشیال آغاز می‌شود.

 

خواص ضد پیری فیشیال

 

درمان جوش 

جوش های پوستی می توانند دردناک باشند و باعث شوند افراد احساس ناخوشایندی نسبت به ظاهر خود داشته باشند، بنابراین طبیعی است که آرزوی داشتن پوستی شفاف و صاف داشته باشیم. جوش‌های سرسیاه، سرسفید و سایر آکنه‌ها می‌توانند نتیجه گرفتگی فولیکول‌های مو و مسدود شدن منافذ باشند. استفاده منظم از درمان فیشیال مانند میکرودرم ابریژن یا لایه برداری شیمیایی، از بروز جوش های پوستی در آینده جلوگیری کرده و پوست حساس را تسکین خواهد داد. در واقع، مطالعه ای روی بیمارانی که با اسید سالیسیلیک ۳۰ درصد درمان شده بودند، نشان داد که این لایه برداری ها به میزان زیادی جوش ها را کاهش می دهد. علاوه بر این، لایه برداری لیپو هیدروکسی اسید (LHA) باعث کاهش میکو کومدون ها و جای جوش ها می شود. اگر ازجوش های ناخوشایند رنج می برید، درمان فیشیال یک روش عالی برای کاهش این علائم و افزایش اعتماد به نفس شما است.

 

درمان جوش با فیشیال

 

از بین بردن پف زیر چشم

پوست شما با استفاده از درمان های فیشیال مخصوصا در نواحی زیر چشم ها باعث جوانسازی می شود. پف های زیر چشمی تیره و ناخوشایند از بین خواهد رفت و ظاهر سالخورده و خسته ی پوست شما، جوان خواهد شد. متخصصان زیبایی از کرم‌های دور چشمی استفاده می‌کنند که اثر ضد پیری دارند تا پوست شما روشن و جوان شود. علاوه بر این، قرار دادن برش‌های خیار روی چشم‌ها برای تسکین پوست در حین انجام فیشیال، التهاب و کم‌آبی بدن ناشی از کمبود ویتامین K و لیگنان‌ها را کاهش می‌دهد.

 

پف زیر چشم و فیشیال

 

در حالی که استفاده از دستگاه فیشیال در خانه آسان و ساده است، اما در صورتی که نیاز به کمک بیشتری پیدا کردید، باید حتما به یک متخصص پوست مراجعه کنید. انجام فیشیال در خانه آسان است، از طرفی مراجعه به کلینیک زیبایی در درمان فیشیال حرفه ای نیز بسیار مناسب است، زیرا فیشیال معمولاً شامل کارهایی مانند بخار، لایه برداری، پاکسازی، کرم ها، ماسک های صورت، ماساژ و دستگاه های LED می شوند که در خانه میسر نیست.

ماساژ صورت باعث افزایش گردش خون می شود

یک مطالعه نشان می دهد که ماساژ گردش خون را در بدن شما بهبود می بخشد. همین امر در مورد صورت شما نیز صدق می کند. بهبود گردش خون در صورت به این معنی است که سلول های شما مقدار زیادی اکسیژن و مواد مغذی را که همراه با خون حمل می شوند دریافت می کنند. این امر موجب داشتن سلول‌های سالم‌تر و کارآمدتر و چهره‌ای درخشان می‌شود.

جوانسازی پوست

با افزایش سن، پوست درخشندگی خود را از دست می دهد واین یک روند طبیعی است. سبک زندگی پر دغدغه ی شما، بهبودی را برای پوست دشوار می کند. فیشیال می تواند به جوانسازی پوست کمک کند. پزشک یا متخصص پوست از روش ها، محصولات و فناوری های مختلفی استفاده می کند که به بهبود بافت پوست شما کمک می کند.

 

جوانسازی پوست با فیشیال

 

از بین بردن جوش های سر سفید و سر سیاه 

پاکسازی بخش مهمی از درمان فیشیال است. یک متخصص زیبایی ماهر از ابزار پاکسازی پوست استفاده می کند تا تمام جوش های سر سفید و سر سیاه را بدون آسیب رساندن به پوست شما خارج کند. این کار در خانه امکان پذیر نیست. جوش های سرسیاه و سر سفید منافذ را می بندند و پوست شما را کدر می کنند؛ بنابراین، اگر پوست شما کمی ناهموار به نظر می رسد، وقت آن رسیده است که به سراغ درمان فیشیال بروید.

باز کردن تمام منافذ پوستی

اجتناب از آلودگی ها و آسیب های ناشی از رادیکال های آزاد محیطی غیرممکن است. پوست شما روزانه با اشعه ماوراء بنفش و سایر مواد سمی بمباران می شود. این مواد روی سطح پوست جمع می شوند و منافذ را می بندند. در حین انجام فیشیال، متخصص از بخار برای باز کردن منافذ و از بین بردن تمام سلول های مرده استفاده می کند، بنابراین با این کار از جوش و سایر مشکلات پوستی جلوگیری می کند.

لایه برداری پوست

لایه برداری فرآیندی است که در آن سلول های مرده پوست به آرامی از سطح پوست شما جدا می شوند. سلول های پوست به مرور زمان می میرند و تمایل دارند روی سطح پوست انباشته شوند (اگر برداشته نشوند) و پوست شما را زبر و خشک کنند. در حالی که می توانید با استفاده از اسکراب در خانه پوست خود را لایه برداری کنید، اما اگر می خواهید سلول های مرده پوست را به درستی از بین ببرید، بهترین گزینه درمان فیشیال است. فیشیال شامل استفاده از لایه بردارهای شیمیایی است که به طور کامل سطح پوست را تمیز می کند و لایه ای سالم از پوست را نمایان میکند.

صاف شدن پوست

با افزایش سن، پوست شما خاصیت ارتجاعی خود را از دست می دهد زیرا تولید کلاژن کاهش می یابد. در طول درمان‌های فیشیال، متخصصان از لایه‌بردارهای شیمیایی، ماسک‌ها، لوسیون‌ها و کرم‌هایی استفاده می‌کنند که با عصاره‌های گیاهی غنی شده‌اند که تولید کلاژن را تحریک کرده و علائم پیری را کاهش می‌دهند و باعث صاف شدن پوست شما میشوند.

پوستی نرم و درخشان داشته باشید

متخصص زیبایی ماسکی را تهیه می کند که مخصوص نوع پوست شما طراحی شده است. پوست را آبرسانی می کند و منافذ پوست را پاکسازی می کند. همچنین حاوی موادی است که هایپرپیگمنتیشن را کاهش داده و پوست شما را محکم می کند.

افزایش توانایی جذب پوست

یکی از مزایای انجام منظم فیشیال، افزایش توانایی پوست شما در جذب موثر سایر محصولات است. ممکن است شما هزینه های زیادی را برای محصولات آرایشی صرف کنید، اما متوجه شوید که پوست شما قادر به جذب آنها نیست. این به دلیل این است که سطح پوست شما خشن است و محصولات نمی توانند به درستی در آن نفوذ کنند. با انجام فیشال های منظم، پوست شما صاف و آماده جذب محصولات می شود.

به شما رنگ پوست یکدست می دهد

آیا نگران لکه های تیره روی پوست خود هستید؟ این لکه ها چیزی جز ملانین نیستند که به پوست و موی شما رنگ می دهد. افزایش سن، قرار گرفتن بیش از حد در معرض نور خورشید و تغییرات هورمونی ممکن است باعث تولید بیش از حد ملانین و در نتیجه ایجاد لکه های تیره شود. انجام فیشیال آن لکه های تیره را یکدست می کند و رنگ پوست روشنی به شما میدهد.

چند وقت یکبار به فیشیال نیاز دارید؟


بنابراین، همانطور که دیدید، فیشیال فواید زیادی دارد. میخواهید بدانید که چند وقت یکبار باید فیشیال را انجام دهید؟ پاسخ این سوال به عوامل زیر بستگی دارد:

  • نوع پوست شما: اگر پوستی چرب دارید که مستعد آکنه و جوش است، هر دو هفته یک بار نیاز به فیشیال دارید (تا زمانی که مشکلات برطرف شوند)؛ و اگر پوستی مختلط، خشک یا معمولی دارید، انجام فیشیال هر ماه یک بار کافی است.
  • وضعیت پوست شما: آیا جوش های سرسیاه یا پوستی کدر دارید؟ یا آکنه و هایپرپیگمانتاسیون؟ تعداد دفعات درمان فیشیال شما به مشکلی که دارید بستگی دارد.
  • اهداف مراقبت از پوست: اگر می خواهید پوستی زیبا و جوان تر برای تمام عمر داشته باشید، باید زودتر درمان را شروع کنید. طبق توصیه متخصص زیبایی، درمان فیشیال را به صورت روتین دنبال کنید. اگر شما فردی هستید که نگران ظاهر پوست خود هستید، باید روتین های فیشیال را جدی بگیرید.
  • بودجه شما: بودجه شما بر روال مراقبت از پوست شما تأثیر می گذارد. اگر بودجه محدودی دارید، سعی کنید هر دو ماه یک بار فیشیال را انجام دهید.

همیشه بهتر است در مورد تعداد دفعات روتین های فیشیال خود با پزشک مشورت کنید.

اقدامات احتیاطی که باید در طول فیشیال انجام دهید 


  • قبل از شروع هر درمانی، همیشه تست انجام دهید. این به شما کمک می‌کند بفهمید که آیا محصولاتی که استفاده می‌شود مناسب پوست شما هستند یا نه. اگر پوست حساسی دارید، باید مراقب آن باشید.
  • برای درمان فیشیال به پزشک معتمد مراجعه کنید. آنها نوع پوست شما را می شناسند و می توانند به شما پیشنهاد دهند که دقیقا به چه چیزی نیاز دارد. حتی اگر برای شاداب کردن صورت خود به یک درمان ساده فیشیال نیاز دارید، از مراجعه به هر سالن زیبایی خودداری کنید.
  • همیشه با پزشک خود صحبت کنید و در صورت داشتن هر گونه حساسیت به محصول به او اطلاع دهید. در صورت مصرف دارو یا استفاده از هر گونه پماد پوستی، قبل از استفاده از هر محصول دیگری بر روی صورت خود حتما با پزشک مشورت کنید.
  • اگر باردار هستید و اگر ماده خاصی برای شما مناسب نیست، فوراً به متخصص زیبایی اطلاع دهید.
  • اگر کبودی یا سوختگی روی صورت خود دارید، تحت درمان فیشیال قرار نگیرید. صبر کنید تا بهبود یابند.

بعد از درمان فیشیال چه علائمی خواهیم داشت؟


قرمزی

این طبیعی است که ناحیه ای از پوست بعد از فیشیال دچار قرمزی شود. بخاطر پاکسازی دستی که برای باز کردن منافذ مسدود شده انجام میشود و از بین بردن جوش‌های سرسیاه که نیاز به فشار دادن دارند، قرمزی پوست طبیعی است.

تاول های ریز

ایجاد جوش های بسیار ریز یا تاول های کوچک بعد از درمان فیشیال نیز طبیعی است. این روند طبیعی پوست برای سم زدایی است و پوست از این طریق از شر سموم و ناخالصی ها خلاص می شود تا درخشان تر و زیباتر شود.

 

تاول های ریز و فیشیال

 

پوسته پوسته شدن

انجام لایه برداری سبک می تواند بلافاصله باعث قرمزی شود. پوست شما چند روز پس از درمان پوسته پوسته می شود که کاملا طبیعی است. همچنین طبیعی است که پوست بعد از لایه برداری، سفت و براق شود.

مراقبت های بعد از درمان


آیا تا به حال متوجه شده اید که پس از یک درمان فیشیال خوب، ظاهر پوست شما به طور قابل توجهی بهبود می یابد؟ پاکسازی عمیق، عصاره کشی ملایم و ماساژ و لیفتینگ صورت که حین فیشیال دریافت میکنید، کمک زیادی به داشتن پوستی شفاف، صاف و روشن تر می کند؛ و بهترین بخش در مورد فیشیال این است که پوست شما به اندازه ای درخشان و زیبا خواهد شد که دیگران به آن غبطه میخورند.

 

مراقبت های بعد از فیشیال

 

آیا تا به حال آرزو کرده اید که ای کاش می توانستید این اثرات را طولانی تر کنید؟ ممکن است انجام این کار کمی سخت تر باشد، اما با اقدامات صحیح و درمان های فیشیال منظم این امر میسر میشود. درمان فیشیال می تواند برای مدت زمان قابل توجهی احساس و ظاهری زیبا به پوست شما بدهد. نکات زیر را دنبال کنید تا درخشندگی و زیبایی پوستتان را تا مدت ها پس از انجام درمان فیشیال حفظ کنید.

شستن صورت

شستن صورت بلافاصله پس از انجام فیشیال، فواید آن را از بین می برد. حداقل برای یک روز صورت خود را به خصوص با پاک کننده های خشن نشویید زیرا حاوی مواد شیمیایی هستند که فقط ممکن است باعث تحریک و قرمزی شوند.

 

شستن صورت و فیشیال

 

پس از اتمام این دوره، می توانید صورت خود را بشویید؛ اما به یاد داشته باشید که ملایمت در شستن صورت ضروری است. هنگام شستشوی صورت خود فقط از یک شستشوی ملایم با آب ولرم استفاده کنید تا از تحریک پوست جلوگیری کنید.

از کندن لکه ها یا جوش های پوست خود اجتناب كنيد

به هیچ وجه این کار را نکنید. هنگامی که جوش می‌زنید یا جوش‌های سرسفید خود را فشار می‌دهید، باعث میشوید باکتری ها به عمق پوست شما نفوذ کنند یا حتی باکتری های جدیدی از طریق انگشتان شما وارد پوست شوند. هنگامی که این کار را میکنید، جوش ها ممکن است بیشتر ملتهب و متورم شوند و در نتیجه زخم ایجاد شود. بهترین راه این است که از انجام این کار اجتناب کنید و جلسه ی درمان بعدی را تعیین کنید. ممکن است دلیلی وجود داشته باشد که جوش ها و لکه ها در وهله اول پاک نشده است و این امر به این دلیل است که ممکن است بیش از حد در عمق پوست شما قرار داشته باشند؛ بنابراین، مطمئن شوید که پس از درمان صورت، دستان خود را از صورت خود دور نگه دارید – این کار بیشتر از اینکه مفید باشد ضرر خواهد داشت.

تمرین خود را به تعویق بیندازید

نباید بلافاصله بعد از انجام فیشیال، به باشگاه بروید. گرما و عرق ناشی از فعالیت های ورزشی می تواند پوست شما را که تازه لایه برداری شده است تحریک کند. حداقل ۲۴ ساعت قبل از انجام تمرینات ورزشی سبک و ۴۸ ساعت برای انجام تمرینات ورزشی با شدت بالا صبر کنید.

آرایش سنگین و غلیظ نکنید

اغلب سوالاتی در مورد اینکه آیا آرایش کردن بلافاصله بعد از درمان فیشیال توصیه می شود یا خیر، مطرح می شود. در حالی که هیچ پاسخ درستی برای آن وجود ندارد، بهتر است که حداقل یک روز از آرایش سنگین خودداری کنید. به این ترتیب، پوست شما قادر خواهد بود کرم ها و سرم های مورد استفاده در طول درمان را به طور موثرتری جذب کند. می توانید از این فرصت استفاده کنید و به پوست گرانبهای خود فرصت نفس کشیدن بدهید.

دوری از نور خورشید

تا جایی که می توانید از قرار گرفتن در معرض نور خورشید اجتناب کنید. در داخل خانه بمانید. یا حداقل، در کنار استخر یا ساحل برای آفتاب گرفتن دراز نکشید. پوست شما در برابر اثرات مخرب اشعه ماوراء بنفش آسیب پذیراست. اگر واقعاً چاره‌ای جز قرار گرفتن در زیر نور آفتاب ندارید، از یک ضد آفتاب با SPF بالا استفاده کنید و در عین حال به خاطر داشته باشید که این ضد آفتاب نباید ترکیبی قوی از مواد شیمیایی داشته باشد.

 

نور خورشید و فیشیال

 

هیدراته بمانید

هیدراته نگه داشتن پوست برای اطمینان از عملکرد موثرتر درمان فیشیال مهم است. پوست بزرگترین عضو بدن شما است و به عنوان یک مانع محافظ در برابر محیط خارجی عمل می کند. وقتی پوست شما به خوبی هیدراته شده باشد، انعطاف پذیرتر می شود و حجیم تر به نظر می رسد. هنگامی که درمان فیشیال شما به پایان رسید، باید سعی کنید روزانه حداقل ۸ لیوان آب بنوشید و به این عادت ادامه دهید. این کار به دفع سموم و جلوگیری از کم آبی بدن کمک می کند تا درخشندگی پوست حفظ شود. افزایش مصرف آب تنها راه برای آبرسانی به پوست شما نیست، شما می توانید با استفاده از مرطوب کننده ها به حفظ رطوبت پوست خود کمک کنید.

از محصولات پوستی خشن و زبر اجتناب کنید

در سه یا چند روز اول پس از انجام درمان فیشیال، پوست شما آسیب پذیر باقی می ماند. لایه برداری که در طول درمان انجام شد، لایه های زیرین پوست را به سطح آورد و احتمالاً پوست شما را حساس تر کرده است؛ بنابراین، به قدرت کاری که پزشک انجام داده اعتماد کنید و سعی کنید از استفاده از محصولات خشن در خانه به مدت ۲ تا ۳ روز خودداری کنید.

مرطوب کننده

حتی اگر تمایل به داشتن پوست چرب دارید، همچنان مرطوب کردن پوست برای حفظ اثرات درمان فیشیال مهم است. استفاده از مرطوب کننده لایه محافظی از رطوبت ایجاد می کند که رطوبت پوست را افزایش می دهد و از پوسته پوسته شدن و تیرگی پوست جلوگیری می کند. همچنین می تواند به عملکرد بهتر مواد ضد پیری در صورت استفاده صحیح، کمک کند.

 

مرطوب کننده و فیشیال

 

استفاده از یک مرطوب کننده ملایم و بدون عطر می تواند به جلوگیری از تحریک پوست کمک کرده و پوست شما را درخشان تر جلوه دهد.

حفظ سبک زندگی سالم

این توصیه یکی از بهترین راهکارهایی است که هر کسی باید برای دستیابی به پوستی زیبا از آن پیروی کند. با تمام مزایایی که از درمان های فیشیال به دست می آورید، حفظ پوستی درخشان نیاز به حفظ سبک زندگی سالم دارد. رژیم غذایی متعادل داشته باشید و اغلب ورزش کنید. از عادات بدی که در درازمدت می توانند روی پوست شما تأثیر منفی بگذارند، اجتناب کنید.

 

فیشیال و سبک زندگی سالم

عناوین این مطلب

مقالات مرتبط

رزرو وقت و مشاوره رایگان