لوگو لیا کلینیک
Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

روش های لیفت باسن بدون جراحی

عناوین این مطلب

وقتی صحبت از لیفت باسن باشد، گزینه های بسیار زیادی دارید. اینکه آیا هیجان یک جراحی ساده که بتواند نتیجه ای ماندگار برای سالها یا دهه ها را به شما هدیه دهد و یا اینکه به دنبال یک راه حل ساده تر و با تهاجم کمتر باشید، راه های بسیاری است که می تواند شما را با درد حداقل، زمان دوره ریکاوری حداقلی به نتیجه حداکثری برساند.

برای کسب اطلاعات بیشتر راجع به چگونگی حجم دادن به باسن خود، با برقراری ارتباط با شماره 02128426546 یک جلسه مشاوره حضوری را در لیا کلینیک هماهنگ کنید. کارشناسان ما در لیا کلینیک می توانند به شما در انتخاب گزینه درست برای نگرانی هایتان درباره زیبایی پاسخ دهند.

لیفت باسن بدون جراحی چیست؟


با گذشت زمان، ممکن است باسن شما از حجم و فرم قبلی خود کاسته شود. این مسئله معمولی است و می‌تواند به دلیل تغییرات وزن، پیری و یا مسائل جاذبه رخ دهد.

اگر از این مشکل رنج می‌برید، می‌توانید به لیفت باسن بدون نیاز به جراحی فکر کنید. این روش به شما کمک می‌کند تا باسن خود را به شکل قبلی بازگردانید بدون اینکه نیاز به عمل جراحی داشته باشید.

لیفت باسن بدون جراحی یک روش غیرتهاجمی است که با استفاده از تکنیک‌های مختلفی مانند ماساژ، تمرینات و استفاده از محصولات خاص، به شما کمک می‌کند تا باسن خود را تقویت و به شکل قبلی بازگردانید.

قبل از اقدام به لیفت باسن بدون جراحی، بهتر است با یک پزشک مشورت کنید تا بتوانید روش مناسبی را برای خود انتخاب کنید و از اثرات جانبی و محدودیت‌های ممکن آگاه شوید.

فرد مناسب برای لیفت باسن بدون جراحی


فرد مناسب برای لیفت باسن بدون جراحی

فردی برای فرایند لیفت باسن بدون جراحی مناسب است که در شرایط سلامتی کلی خوبی داشته باشد و سابقه مشکل خونریزی یا دیگر مشکلات پزشکی را که بتواند فرایند زیبایی را خطرناک کند، نداشته باشد.

اگر به دنبال شکل دهی به بخش های دیگر بدنتان هستید و چربی هایی دارید که می توان آن را به باسنتان گرافت کرد، شاید بخواهید که لیفت باسن برزیلی را در نظر بگیرید. اگر سطح چربی بدنتان کم است، می توانید لیفت باسن با تزریق ژل، لیفت باسن با ساکشن تراپی و لیفت باسن با نخ را در نظر داشته باشید.

انواع لیفت باسن با تزریق


لیفت باسن با تزریق از انتقال چربی یا تزریق ژل های پوستی برای بهبود فرم باسنتان استفاده می‌کند و ظاهر آن را گرد و خوش فرم می‌کند. چند روش مختلف در لیفت باسن با تزریق مانند لیفت باسن با تزریق ژل، لیفت باسن با تزریق چربی (برزیلی)، لیفت باسن با نرخ و لیفت باسن با ساکشن تراپی وجود دارد. انتخاب نوع روشی که استفاده می شود بستگی به نتیجه دلخواهتان و همچنین توصیه پزشکتان دارد.

لیفت باسن با تزریق ژل

لیفت باسن با تزریق ژل

تزریق ژل نیز مشابه با تزریق چربی، مستقیما به بافت نرم باسن تزریق می شود. تزریق ژل برای ناحیه باسن گزینه بسیار خوبی است. بلافاصله بعد از انجام تزریق ژل در باسن با نتایج اولیه مواجه می شوید و در طول چند هفته یا چند ماه، باقی نتایج را نیز شاهد خواهید بود.

لیفت باسن با تزریق ژل در مطب انجام می شود و به هیچ دوره استراحت بعد از درمانی هم نیازی ندارد. با اینحال باید چند جلسه درمانی را برای دستیابی به نتیجه ای که به دنبال آن هستید، در دستور قرار دهید. ماندگاری ژل در باسن، وقتی به اهدافی که در ذهن داشتید رسیدید، می تواند دو تا سه سال باشد.

مزایای لیفت باسن با تزریق ژل

  • ژل به سرعت و به شکلی موثر باعث شکل دهی به باسن می شود.
  • نتایج ناشی از لیفت باسن با تزریق ژل بسیار سریع و موثر است و تا 4 سال باقی می ماند.
  • تولید کلاژن طبیعی را بر می انگیزد.
  • باعث کاهش سلولیت پوستی می شود.
  • باعث افزایش حجم باسن می شود.
  • لیفت باسن با تزریق ژل، روش درمانی ایمن و غیرسمی و با استفاده از موادی است که خود در بدن وجود دارند.

لیفت باسن با نخ

لیفت باسن با استفاده از نخ پلی دیوکسانون (PDO) یکی از روش‌های موثر برای لیفت پوست شل باسن بدون نیاز به جراحی یا دوره استراحت پس از درمان است. نخ PDO مشابه نخ‌های بخیه جراحی است که زمانی که زیر پوست قرار می‌گیرند، تحریک کننده تولید کلاژن هستند. این نخ‌ها به صورت یک قاب عمل کرده و پوست را در برابر جاذبه حفظ می‌کنند. با شبکه‌ای از نخ‌ها، پوست لیفت شده و قسمت‌های افتاده آن بالا نگه داشته می‌شوند تا به بدن شکل دهند.

استفاده از نخ PDO در لیفت باسن منجر به کاهش ظاهر پوست شل و افتاده می‌شود. استفاده از این روش به همراه نخ‌های حجم دهنده نامرئی و پروتکل‌های درمانی پس از فرایند، بهبود چشمگیری در ظاهر باسن می‌آورد.

مدت زمان جلسه لیفت باسن با نخ PDO معمولاً بین 45 تا 60 دقیقه است و نیازی به دوره استراحت پس از آن نیست. تا یک هفته پس از انجام لیفت باسن با نخ PDO، ممکن است درد و خارش کمی در محل احساس شود.

مزایای لیفت باسن با نخ

  • هیچگونه ایمپلنت یا ماده خارجی در بدن استفاده نمی شود.
  • زخم های حداقلی بسیار محو هستند و زیر مایو و لباس زیر به خوبی مخفی می شود.
  • حجم باسنتان را افزایش می دهد.

لیفت باسن برزیلی یا لیفت باسن با تزریق چربی

لیفت باسن برزیلی یا لیفت باسن با تزریق چربی

روش درمان زیبایی محبوب لیفت باسن برزیلی بک، که شامل انتقال چربی برای افزایش حجم باسن است، معمولاً تحت بیهوشی انجام می‌شود. با این حال، اگر حجم چربی منتقل شده کم باشد، می‌توان از بی‌حسی موضعی نیز استفاده کرد. پزشک شما برای برداشتن چربی از نقاط دیگری از بدن مانند ران، شکم و زیر باسن، از دستگاه لیپوساکشن استفاده می‌کند.

خود عمل لیپوساکشن شامل ایجاد برش های کوچکی در پوست و وارد کردن یک لوله برای خارج کردن چربی است. چربی های خارج شده از داخل بدنتان، تصفیه می شوند و برای تزریق به باسنتان آماده سازی می شوند.

جراحتان کار را با تزریق چربی فراوری شده به نقاط خاصی از باسنتان برای دادن ظاهری گردتر و حجیم تر، به پایان می رساند. وی برای انتقال چربی، سه تا پنج برش در اطراف باسن ایجاد می کند. برش های ایجاد شده برای لیپوساکشن و تزریق چربی با بخیه بسته می شوند. سپس پزشکتان بلافاصله از یک گن فشاری در ناحیه برش استفاده می کند تا احتمال خونریزی را کاهش دهد.

مزایای لیفت باسن برزیلی

  • از لیفت باسن برزیلی همچنین در رفع مشکلات بخصوصی مانند افتادگی و بدشکلی که با افزایش سن رخ می دهد، می توان استفاده کرد.
  • نتیجه لیفت باسن برزیلی، ظاهری طبیعی تر و همچنین گردی بیشتر باسن خواهد بود.

لیفت باسن با ساکشن تراپی

لیفت باسن با ساکشن تراپی یک روش بدون جراحی است که از ساکشن تراپی برای شکل دهی مجدد به باسن استفاده می کند. این دستگاه اختصاصی مجهز به کاپ مکنده است که هر یک بر روی یک سمت باسنتان قرار می گیرد. مکش فعال می شود و این حالت برای 30 دقیقه ادامه می یابد. قدرت ساکشن باعث افزایش جریان خون به ناحیه می شود و در عین حال امواج مافوق صوت شروع به شکستن چربی های انباشته شده و تحریک تولید کلاژن و الاستین می کنند.

مزایای لیفت باسن با ساکشن تراپی

  • تولید کلاژن را شبیه سازی می کند.
  • تنش های عضلانی را کاهش می دهد.
  • جریان خون را بهبود می دهد.
  • به نرم شدن پوست باسن کمک می کند.

لیفت باسن با اولتراسوند متمرکز یا هایفو (HIFU)

لیفت باسن با HIFU یک فرایند زیبایی بدون جراحی انقلابی است که از امواج مافوق صوت متمرکز برای مقابله با چربی موضعی، کاهش سلولیت پوست و سفت کردن پوست استفاده می شوند. این فناوری پیشگام، در عین مقرون به صرفه بودن، نتایج بسیار چشمگیری را نیز به همراه دارد.

از کارتریج های مافوق صوت 8 و 13 میلیمتری برای بدن استفاده می‌شود که در آن از انرژی HIFU برای هدفگیری و تخریب دسته های چربی، لیفت و سفت کردن پوست استفاده می‌شود. HIFU برای فرم دهی بدن بخصوص در زیر باسن و همچنین لیفت باسن مناسب است.

لیفت باسن با HIFU یک درمان لیفت باسن بدون جراحی با استفاده از امواج مافوق صوت متمرکز با شدت بالا است. این انرژی می تواند از پوست عبور کند و انرژی متمرکز را بدون آسیب به سطح پوست به ناحیه مورد نظر برساند. این روش برای افراد دارای افتادگی متوسط خفیف تا متوسط پیشنهاد می‌شود.

مزایای لیفت باسن با هایفو

  • بدون هیچگونه دوره استراحت بعد از درمان
  • افزایش حجم باسن با افتادگی خفیف تا متوسط

نتایج لیفت باسن بدون جراحی


نتایج لیفت باسن بدون جراحی

نتایج بسته به روشی که انتخاب می کنید، متفاوت خواهد بود:

نتایج لیفت باسن با تزریق ژل

مشاهده نتایج در روش لیفت باسن با تزریق ژل و اینکه ژل تزریق شده به اثر کاملش برسد، معمولا چند ماه طول می کشد. همچنین ممکن است برای دستیابی به پیشرفت قابل توجه در نتیجه، چند جلسه درمانی با فاصله چند هفته یا چند ماه نیز داشته باشد.

نتایج لیفت با تزریق چربی

پس از لیفت باسن برزیلی یا انواع مشابهی که از تزریق چربی خود فرد در آن استفاده می شود، نتایج سریعتر مشاهده خواهد شد. می توانید انتظار داشته باشید که 50 درصد از چربی تزریق شده در فرایند لیفت باسن با تزریق چربی، در دوره نقاهت جذب شوند.

نتایج لیفت باسن با ساکشن تراپی

لیفت باسن با ساکشن تراپی بعد از نزدیک به 6 تا 8 جلسه اندازه باسن را افزایش خواهد داد و نتایج آن معمولا تا 6 ماه باقی خواهد ماند و برای باقی ماندن نتایج به مراقبت نیاز دارد.

نتایج لیفت باسن با نخ

هیچ دوره نقاهت یا زخمی بعد از این فرایند وجود نخواهد داشت. نخ ها به هیچ وجه دیده نمی شوند و در 4 تا 6 ماه جذب می شوند، اما نتایج لیفت باسن با نخ بین 8 تا 24 ماه باقی خواهد ماند.

نتایج لیفت باسن به روش هایفو (HIFU)

در واقع هایفو تراپی، یک روند لیفت باسن نیست، بلکه افتادگی آن را از بین می برد و نتایج آن نیز تا مدت زمانی طولانی باقی می ماند.

لیفت باسن بدون جراحی در مقابل جراحی لیفت باسن


لیفت باسن بدون جراحی شامل خطرات و مشکلات کمتری است. بااین حال لیفت باسن بدون جراحی موقتی است و نیازمند مراقبت های همیشگی است. جراحی ایمپلنت باسن شامل جایگذاری یک ایمپلنت در باسن توسط جراح است. این جراحی خیلی جدی است و احتمال بروز مشکلات در آن بالاتر است. این جراحی نیازمند بیهوشی است اما نتایج آن همیشگی و چشمگیر است.

سوالات متداول


کدام روش لیفت باسن برای من مناسب است؟

هیچ روش درست یا غلطی در لیفت باسن برای افراد وجود ندارد. الزاما روشی که برای شما مناسب است، برای فرد دیگر نیز مناسب نخواهد بود. بهترین راه برای تعیین بهترین روش افزایش حجم باسنتان، مشاوره با پزشک است. وقتی نگرانی ها و اهدافتان را بدانیم، قادر خواهیم بود تا تمامی گزینه های ممکن برای شما را به صورت جزئی تر مورد بحث قرار دهیم.

هزینه انجام لیفت باسن بدون جراحی چقدر است؟

فاکتورهای زیادی در تعیین هزینه لیفت باسن بدون جراحی وجود دارد. هزینه هر روش متفاوت است و اهداف شما نیز می تواند هزینه لیفت باسن بدون جراحی را تغییر دهد. پزشکتان در جلسه مشاوره می تواند هزینه دقیق لیفت باسن بدون جراحی را به شما اعلام کند.

آیا لیفت باسن به روش برزیلی (تزریق چربی) دائمی است؟

نتایج انجام لیفت باسن به روش برزیلی تقریبا دائمی است. با توجه به این حقیقت که سلول های چربی شما در طول زمان تغییر می کند، نمی توان انتظار داشت که نتایج انجام لیفت باسن به صورت دائمی باقی بماند.

آیا لیفت باسن با نخ دردناک است؟

روش لیفت باسن با نخ از روش های نسبتا بی درد محسوب می شود. با اینحال حتی زدن یک سوزن نیز به تزریق بی حسی و یا در مواردی بیهوشی نیاز دارد.

آیا لیفت باسن با ساکشن تراپی ایمن است؟

بله، لیفت باسن با ساکشن تراپی بدون درد، ایمن و بسیار موثر است.

عناوین این مطلب

مقالات مرتبط

رزرو وقت و مشاوره رایگان